Kan het nergens in een topic vinden....
Wat is de maximale lengte van de netwerkkabel tussen 2 computers
Wat is de maximale lengte van de netwerkkabel tussen 2 computers
Verwijderd
Verwijderd
Ja, daarna moet het signaal versterkt worden door een repeater d8 ik. Sterke topictitel trouwensOp woensdag 27 februari 2002 23:29 schreef basplayer het volgende:
Het is een UTP kabel ...... ; tot 100 metertjes dus ?
Verwijderd
Hoelang is een ChineesOp woensdag 27 februari 2002 23:30 schreef Garfield het volgende:
Sterke topictitel trouwens
Verwijderd
Ik heb echt geen ideeOp woensdag 27 februari 2002 23:32 schreef MREn het volgende:
[..]
Hoelang is een Chinees
Dat klopt!Op woensdag 27 februari 2002 23:32 schreef MREn het volgende:
Hoelang is een Chinees
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Is geen vraag maar een mededelingOp woensdag 27 februari 2002 23:34 schreef Garfield het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee
Verwijderd
foutje:Op woensdag 27 februari 2002 23:32 schreef MREn het volgende:
[..]
Hoelang is een Chinees
Verwijderd
Geen idee, nooit geprobeerd, hoeveel meter denk je nodig te hebben? Ik heb hier maximaal 30 meter aan een stuk liggen, en dat is puur modem->hub, verder alles verbindingen hub<->pc's max. 10 meter, dus dan heb je nergens last van.Op woensdag 27 februari 2002 23:35 schreef Smarron het volgende:
[..]
Dat klopt!
Bij hoeveel meter UTP-kabel merk je in de praktijk verlies in snelheid ?
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Oooh! Ik heb 12 meter kabel vanaf de oorsprong tot aan mijn Sjello-modem en vanuit daaruit wil ik een hub of een router aanleggen die nog ongeveer 8 meter lang gaat worden naar een andere kamer. Zal dat veel snelheid schelen ?Op woensdag 27 februari 2002 23:37 schreef MREn het volgende:
Geen idee, nooit geprobeerd, hoeveel meter denk je nodig te hebben? Ik heb hier maximaal 30 meter aan een stuk liggen, en dat is puur modem->hub, verder alles verbindingen hub<->pc's max. 10 meter, dus dan heb je nergens last van.
Verwijderd
Nee hoor, dat zijn afstanden van niets, die vallen zeer ruim binnen de specsOp woensdag 27 februari 2002 23:39 schreef Smarron het volgende:
[..]
Oooh! Ik heb 12 meter kabel vanaf de oorsprong tot aan mijn Sjello-modem en vanuit daaruit wil ik een hub of een router aanleggen die nog ongeveer 8 meter lang gaat worden naar een andere kamer. Zal dat veel snelheid schelen ?
Kan makkelijk !!Op woensdag 27 februari 2002 23:39 schreef Smarron het volgende:
[..]
Oooh! Ik heb 12 meter kabel vanaf de oorsprong tot aan mijn Sjello-modem en vanuit daaruit wil ik een hub of een router aanleggen die nog ongeveer 8 meter lang gaat worden naar een andere kamer. Zal dat veel snelheid schelen ?
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Op woensdag 27 februari 2002 23:41 schreef MREn het volgende:
Nee hoor, dat zijn afstanden van niets, die vallen zeer ruim binnen de specs
Thanx, weet ik dat ook weer. Ik ga binnenkort snel een hubje (of router als ik €€ heb) aanschaffenOp woensdag 27 februari 2002 23:43 schreef ThaDude het volgende:
Kan makkelijk !!
Snelheid scheelt het niet, je hebt gewoon minder storingen en hoger harmonischen in je kabel dan. Wat dus weer meer juiste pakketjes levert. Dus stabieler
Dit topic is gesloten.
![]()