Ik heb voor mijn waterkoelingproject nu een mooie pomp gevonden: de wasmachine van een kennis is kapot en gaat naar het grofvuil, ik kan daar dus de pomp uithalen. Ik weet niet zo goed wat ik me daar bij moet voorstellen, en hoe het aangesloten moet worden enz. Want ik neem aan dat er gewoon een paar losse draadjes aanzitten, als je de pomp eruit gesloopt hebt. Nu doe ik dus een beroep op jullie elektrotechnische kennis, en vraag of jullie enig idee hebben over hoe ik zon pomp op het lichtnet kan aansluiten. Moet ik me dan helemaal rot solderen, en met weerstanden werken enz? Ik heb wel een handleiding voor een leek nodig, want in elektriciteit ben ik niet helemaal thuis. Een mooie site is natuurlijk ook goed. Ik hoop dat jullie snel antwoord (kunnen) geven, want dat ding gaat vrijdag weg, en daarvoor moet ik dus weten of ik er wat mee kan. Maar het scheen dat meer waterkoelers een wasmachine pomp gebruiken, dus die kunnen vast wel uitleggen hoe zij het gedaan hebben. Ik zou het erg tof vinden om een goed antwoord te krijgen, want zo bespaar ik me de kosten van een pomp.
Mzzl,
Repeat
Mzzl,
Repeat