Toon posts:

hellup :)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb hier een systeempje staan wat ik wil gaan gebruiken als divx station en mp3 ensjow en dvd .
heb er een dxr2 kaartje voor.
nou is het nu een p120 draaiend op 133 met 16 mb
ik heb echter ook een bordje met 128 mb dram ( 168 pins) en intel 233mmx alleen met dit bord krijg ik geen beeld?
bord heeft altijd goed gedraaid bij een vriend van me en nu ik over wil zetten geen beeld meer? de proc werkt wel op het andere bord alleen op 166 mhz , onderseunt maar tot 200 mhz en geen mmx maja ik wil dat andere bord gebruiken want die heeft dram ondersteuning andere alleen edo.
wat kan het zijn dat ik geen beeld krijg? vergeet ik iets?

heb al voedingen omgewisseld oude bord werkt alleen
processors omgewisseld. werken beide op oude bord
3 videokaarten s3 viper 330 en een ander onbekende

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Een P120 is te traag voor DivX hoor, en daar zal die DXR2 kaart niet bij helpen omdat die alleen mpeg hardware matig decodeert, geen divx. Voor mp3 kun je het systeem wel gebruiken.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

JWO

Op woensdag 27 februari 2002 23:01 schreef Remy het volgende:
Een P120 is te traag voor DivX hoor, en daar zal die DXR2 kaart niet bij helpen omdat die alleen mpeg hardware matig decodeert, geen divx. Voor mp3 kun je het systeem wel gebruiken.
he says it al :)

Verwijderd

Topicstarter
en voor de dvd?
en daarom wil ik ook die 233 gaan gebruiken die loopt wel op 266 dan met 128mb moet divx wel lukken tog :)

Verwijderd

Topicstarter
het gaat dus niet om waarom ik geen beeld krijg bij divx of dvd maar geen beeld met dat mobo krijg bios post nieteens te zien

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 19:55
[mod mode]
Kies voortaan even een beter passende titel voor je topic.. hellup zegt niet zoveel.. En gebruik de edit knop :7
[/mod mode]

Verwijderd

Topicstarter
hellup als jij dat ziet staan ga je toch eerder kijken :+
wil snel dvdtjes kijken op me tv :P

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 23:19 schreef steve-a17 het volgende:
hellup als jij dat ziet staan ga je toch eerder kijken :+
wil snel dvdtjes kijken op me tv :P
FAQ:
Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als "HELP, MIJN PC CRASHT" is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als "Pc crasht zodra Winamp gestart wordt" of iets in die trend. Hou het netjes, ook een topic titel kan een (aanleiding tot) flame zijn.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Whehehe :'( :'(

WROM kunnen mensen zelf niet gebruik maken van de SEARCH en FAQ en het internet. De meeste vragen worden dan binnen 30min. zoeken beantwoord :'(

Zie ook me SIG.

verder wens ik je succes, maar gebruik het internet ook om iets te vinden als je veel verder wilt komen

[edit] sorry voor dit, maar ik wordt van het dalende niveau niet vrolijk. Waar zijn de tijden gebleven van de ingewikkelde vragen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Whehehe :'( :'(

Waarom kunnen mensen zelf niet gebruik maken van de SEARCH en FAQ en het internet. De meeste vragen worden dan binnen 30min. zoeken beantwoord :'(. Verder wens ik je succes, maar gebruik het internet ook om iets te vinden als je veel verder wilt komen.

|:(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.