Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een site te vinden waar ik een grote hoeveelheid (lees, vrijwel alle die verkrijgbaar zijn in NL) mp3 spelers kan vergelijken? Ik zoek namelijk naar een kleine (zo rond de omvang van een minidisc speler of kleiner) mmc / sd mp3 speler met;
- batterij leven van zo'n 10 uur,
- uitbreidbaar tot minimaal 64mb (liefst 128)
- niet veel meer dan 200 euro

En ik vroeg mij af welke mp3 spelers dat kunnen bieden.
Minidisc en 8cm cdtjes zijn geen optie. Ook CF, SmartMedia en memorystick mp3 spelers zoek ik niet.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 22:40
Ik weet niet wat voor een GSM jij hebt, maar Siemens heeft een MMC mp3-speler die je aan bijna alle siemens gsm's kan hangen (en aan een deel van de gigasets). Heb je gelijk een hands-free setje. Er zijn nog wel meer MMC card mp3 players, maar welke weet ik zo niet....

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De Compaq Ipaq PA-2 werkt met mmc en voldoet volgens mij aan wat jij schrijft.
Ik ben zelf tevreden met de Ericsson HPM-10, ook als headset en met mmc. Voor mij voldoet hij prima.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Een mpio mp3 speler? kijk eens op www.mpio.comIk geloof dat die wel wat hebben rond 200 euro. Sommige modellen al standaard 128MB intern

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 23:06 schreef Dino78 het volgende:
Ik weet niet wat voor een GSM jij hebt,
Ericsson T68
Op woensdag 27 februari 2002 23:06 schreef Dino78 het volgende:Er zijn nog wel meer MMC card mp3 players, maar welke weet ik zo niet....
Dat probleem had ik ook, jammer dat er geen gemakkelijk te vinden overzicht sites zijn. Ook heel jammer dat er veel mooie mp3 spelertjes niet te koop zijn in NL.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 23:11 schreef haas het volgende:
De Compaq Ipaq PA-2 werkt met mmc en voldoet volgens mij aan wat jij schrijft.
Ik ben zelf tevreden met de Ericsson HPM-10, ook als headset en met mmc. Voor mij voldoet hij prima.
Dit zijn ook de 2 mp3 spelers die mij het interessants lijken, maar ik vind ze allebei te duur voor wat ze bieden. Vandaar dat ik al heb gereageerd op een paar 2ehands advertenties op marktplaats.nl.

Merk jij slijtage van de contactjes bij de Ericsson mp3 speler & de T68? En blijft hij goed zitten ook als hij in een broekzak wordt gestopt?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op woensdag 27 februari 2002 23:51 schreef middelkoop het volgende:

[..]

Merk jij slijtage van de contactjes bij de Ericsson mp3 speler & de T68?
De speler wordt op dezelfde manier vastgeklikt als de lader, alleen dan met 4 "klemmetjes" in plaats van 2. Ik heb nog geen slijtage kunnen vinden. De metalen contactpuntjes zijn volgens mij wel erg kwetsbaar, vandaar dat ik hem altijd in een afgesloten vakje van mijn tas bewaar. De bediening gaat met de joystick op de telefoon, < en > zijn skip, ^ en v zijn volume. Jammer dat er geen remote in de headset zit, had makkelijk gekund. De mute functie als je wordt gebeld werkt goed. Ik heb wat voicetags ingesproken, dus als de muziek stopt hoor ik meestal eerst de naam van de persoon die belt. Door "ja" te zeggen neem ik dan op. Hij accepteert zonder problemen variabele bitrates.
En blijft hij goed zitten ook als hij in een broekzak wordt gestopt?
Door de vier klemmetjes blijft hij goed zitten, maar ik heb hem zelf nooit in een broekzak. Ik kan me voorstellen dat hij er dan wel af kan buigen, maar door de manier waarop hij wordt bevestigd kan er niets breken. Vergelijkbaar met de lader. De telefoon heeft wel meer de neiging om overdwars te gaan zitten in mijn jaszak doordat hij zwaarder is dan de mp3-speler. Ik doe hem dus meestal met de telefoon onder in mijn jas.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 10:36

didio

didio.nl

Ik check wel eens wat bij http://www.kieskeurig.nl/

weinig tot niks..

Pagina: 1