Toon posts:

Morpheus icm LAN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een veelbesporken onderwerp, ik weet het. Maar goed, ik wil dus Morpheus aan de praat krijgen op mijn pc. Heb voor de adsl verbinding een server met w2k erop, dit om de verbinding te delen met een andere pc. Om dit te regelen draait winroute pro op de server. Browsen van de meeste pagina's op mijn eigen pc gaat prima, echter, een programma als morpheus kijgt geen connectie. Iemand adviseerde mij iets met port mapping in te stellen op de server. Of de proxy uitzetten en NAT installeren. Wat gaat werken en hoe installeer ik eea?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Er is een nieuwere versie van Morpheus op de markt. Dat kan 1 van de redenen zijn waarom die niet wilt connecten !

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
tsja, maar ook met de nieuwste Kazaa wil het niet werken.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lees de handleiding van Winroute eens goed door ;)

Staat letterlijk in hoe je een service (Morpheus is tenslotte ook een server die op 1214 draait) kunt forwarden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 05:55
Standaard internet sharing van Microsoft gebruiken ??? werkt hier goed..

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

Met winroute heb je geen port mapping nodig icm Morpheus.

Waarschijnlijk krijg je geen connection omdat morpheus er op dit moment uit ligt aan de server kant. Zie ook de newstracker.

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 14:40

Ruudjah

2022

Heb je service pack 2 geinstalleerd? Anders geeft internet connection sharing namelijk ook problemen met bijvoorbeeld MSN (rrar maar waar) :) .

TweakBlog

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 27 februari 2002 23:05 schreef pj het volgende:
Met winroute heb je geen port mapping nodig icm Morpheus.

Waarschijnlijk krijg je geen connection omdat morpheus er op dit moment uit ligt aan de server kant. Zie ook de newstracker.
Dat fasttrack protocol werkt ook niet al te best met NAT hoor, doe maar eens een netstat -a -n 4 en kijk maar eens naar de externe adressen voor de gein :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1