Okeej mensen, het zit als volgt:
Er zijn 2 harde schijven:
een c: (FAT32)
een d: (dit is een losse schijf, dus geen partitie)
Ik heb geprobeerd voor de d: een file systeem toe te kennen met:
- Norton Utilities (Norton Disk Doctor)
- Partition Magic 7.0 (neej, ik ben geen n00b, ik weet heus wel hoe dit prog werkt
)
Met de d: zijn geen problemen bij apparaatbeheer, hij is volledig goed geconfigd.
Als ik de d: in wil gaan krijg bij Windows XP de melding dat ie em wil formatteren (logisch, er is namelijk geen filesysteem toegekend). Als ik boot in dos geeft ie aan dat de stationsaanduiding onjuist is...
Bij fdisk staat alles volledig goed en booten met de d: gaat ook niet!
Het probleem is dus dat ik het niet voor elkaar krijg een filesysteem te toekennen, want daarvoor moet eerst een format voor plaatsvinden en dat is NOU JUIST DATGENE WAT IK NIET WIL! Iemand met een oplossing?!?!?!
Extra info:
- de c is een Maxtor
- de d is een Quantum Fireball
Er zijn 2 harde schijven:
een c: (FAT32)
een d: (dit is een losse schijf, dus geen partitie)
Ik heb geprobeerd voor de d: een file systeem toe te kennen met:
- Norton Utilities (Norton Disk Doctor)
- Partition Magic 7.0 (neej, ik ben geen n00b, ik weet heus wel hoe dit prog werkt
Met de d: zijn geen problemen bij apparaatbeheer, hij is volledig goed geconfigd.
Als ik de d: in wil gaan krijg bij Windows XP de melding dat ie em wil formatteren (logisch, er is namelijk geen filesysteem toegekend). Als ik boot in dos geeft ie aan dat de stationsaanduiding onjuist is...
Bij fdisk staat alles volledig goed en booten met de d: gaat ook niet!
Het probleem is dus dat ik het niet voor elkaar krijg een filesysteem te toekennen, want daarvoor moet eerst een format voor plaatsvinden en dat is NOU JUIST DATGENE WAT IK NIET WIL! Iemand met een oplossing?!?!?!
Extra info:
- de c is een Maxtor
- de d is een Quantum Fireball