Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ziek van de opmerkingen van mbravenboer

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie wordt er nu ook zo ziek van al die onzinnige opmerkingen in de topics van de gebruiker mbravenboer.

Kijk als je ergens niet uitkomt ga je naar een forum. dus je zet een topic. maar dan wordt je toch helemaal ziek van zo;n gast als mbravenboer die antwoorden geeft als kijk in een boek etc. WAT IS JE PROBLEEM????????

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 15:49

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd

mee eens!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:52
Nou, ik niet. Ik geef hem helemaal gelijk. Als je op GoT zit wordt er van je verwacht dat je inzet en interesse toont en dat je zelf eerst zoekt en probeert.

Trouwens, dit topic hoort thuis in LA.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Ik vind het jammer dat het nodig is dat hij het moet zeggen.

Het is een prima lite-mod, ga nou niet de fout op hem afschuiven...

• whoami
Ik heb eens even enkele van je P&W topics bekeken die je gestart heb en die overstijgen het niveau van "Willen jullie dit eens even voor mij doen, want ik kan het niet" echt niet. Dan is het wel normaal dat je zo'n reacties krijgt van mbravenboer.

Verwijderd

Ik word ziek van fratsers die te lui zijn om uit hun doppen te kijken en alles op 'n zilveren plaatje voorgeschoteld willen krijgen omdat ze zelf te bedonderd zijn om even in de manual te kijken maar zie je mij daar topics over openen in /14?

kortom minder zeuren meer zelf doen/lezen/leren :Z

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:30
>> [forum=15].

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Op woensdag 27 februari 2002 22:42 schreef whoami het volgende:
Ik heb eens even enkele van je P&W topics bekeken die je gestart heb en die overstijgen het niveau van "Willen jullie dit eens even voor mij doen, want ik kan het niet" echt niet. Dan is het wel normaal dat je zo'n reacties krijgt van mbravenboer.
mee eens

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• whoami
Misschien moet je dit maar eens doorlezen:

http://www.tuxedo.org/~esr/faqs/smart-questions.html

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 27 februari 2002 22:43 schreef whoami het volgende:
Misschien moet je dit maar eens doorlezen:

http://www.tuxedo.org/~esr/faqs/smart-questions.html
en als je nog wat tijd over hebt, misschien deze ook: [topic=422598/1/25]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor ik wist niet dat dit forum alleen voor mensen was die boven zich uit stijgen en alles al weten. dat spijt me zeer ik zal me nooit meer op GoT laten zien

amen

• franklin
  • Laatst online: 26-11 15:02

franklin

denkt teveel...

ik ben het niet eens met de topicstarter!

ik ben van mening dat mbravenboer zijn werk als lite-mod meer dan uitstekend doet en daarnaast haast altijd nuttige, leerzame opmerkingen, stellingen, meningen ed. heeft en waar nodig zal ie proberen je te motiveren om misschien toch iets beter je best te doen!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Tjonge wat wordt ik toch ziek van mbravenboer. Zo ziek is dat, dat hij zich vrijwillig inzet om P&W op een hoog niveau te brengen. Nog veel zieker is dat ie verstand van zaken heeft, veel weet over Java, XML en nog een hoop en dan ook nog zo wijs gaat doen met een antwoord wat we ab!so!luut! niet willen als non-searchers.

Tja...ziek hoor

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 27 februari 2002 22:45 schreef mboom het volgende:
sorry hoor ik wist niet dat dit forum alleen voor mensen was die boven zich uit stijgen en alles al weten. dat spijt me zeer ik zal me nooit meer op GoT laten zien

amen
nee. maar wel een forum waar je eerst zelf de nodige moeite hebt gedaan om dingen op te lossen, dwz: veel lezen, zoeken en zelf proberen.

Niet waar je ff snel je vraag dropt en ondertussen lekker een kopje koffie drinkt waarna je antwoord in hapklare brokken wordt voorgekauwd en toegediend.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Dat zal vat wel maar als ik ergens niet uit kom en ik zet het op het forum heb ik liever dat er niet gereplyed wordt dan zo'n gebruiker even z'n grote mening uitdrukt

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:45 schreef mboom het volgende:

amen
De mensen die hier braaf replies tikken hebben alles zélf uitgezocht. Daarom weten zij al zoveel. Als je alles laat voorkauwen zul je nooit uit de schaduw van je leermeester komen.

En als je dan gaat zeggen dat je dat helemaal niet wilt, en dat je alleen maar om je antwoord komt, dan zit je hier fout.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En ik vindt dat we maar de algemene "P&W" discussie hiervoor moeten gebruiken, niet weeeeer een draadje van iemand die vindt dat zijn slotje niet terecht is en dat gelijk maar aan "het systeem wijt".
[topic=411717/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.