Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb gister nieuwe hdd geplaatst, vervolgens win2k, sp2 en srp1 erop.
LiveWare voor m'n SB Live Value leek me wel tof, want het geluid is echt bagger (pci128) en ik heb de 2 speaker uit ook nodig.

Tot m'n verbazing krijg ik geen enkele driver erop! Ik zie ff de wise installer en dan boem.... acute herstart!!

Support bij creative kucht iets in de trant van safe mode en c:\windows\system32\ctmm32.dll weg pleuren.
Dat c:\windows winnt moet zijn is duidelijk, maar ctmm32.dll heb ik niet op mijn systeem!

Verder staat er dat je de orginele software eerst moet installe. Nu heeft dat het zelfde resultaat, met het verschil dat de boem iets later komt. Logisch, want dat cdtje is nog uit '98 en pre-win2k.

Wat nu???

Een half jaar geleden kon je gewoon tig mb downe, heb ik toen adsl voor genomen beginnen ze nu te zeuren over modems, lijkt hp wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 09:09
Op woensdag 27 februari 2002 22:38 schreef marcellic het volgende:
Tot m'n verbazing krijg ik geen enkele driver erop! Ik zie ff de wise installer en dan boem.... acute herstart!!
Zet eerst eens bij System Properties --> Advanced --> Startup and Recovery auto reboot uit.
Dan kan je tenminste zien wat de foutmelding is :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:21
Ik heb daar ook problemen mee gehad maar dat was +/- half jaar geleden en toen kon ej nog vrolijk nieuwe drivers van de europe.creative.com stie downlaoden dat is nu ej probleem zie aan de echte w2k drivers te komen. Ik heb ze neit emer heb nu XP draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

download deze:
http://uk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=309

En installeer ze met een /w switch.
(dus: sbl51.exe /w)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien vindt je hier wat je zoekt: http://nl.europe.creative.com/support/drivers/product.asp

Bij Creative kon je tot voor een half jaar geleden alles downen. Nu bijna niets meer! Mijn Liveware CD (retail) is kaduk. En dacht dus even nieuwe Liveware te downen voor XP. Niet dus! Mailtje van support: U kunt op de website een nieuwe CD bestellen!!!!!
Gelukkig heb ik voor de WME installatie een Liveware 3 gedowned en bewaard. De WME versie werkt dus alleen met WME.

Creative is wel eens beter geweest met support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wordt marcellic verwend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog één keer. XP installeert wel drivers. Bij autoupdate van XP worden er driver updates geinstalleerd. Wordt er meteen een zootje shit van Creative bij geinstalleerd zoals online registratie en degelijke shit.
Ik ga mijn Maxisound Fortissimo maar uit de PC van mijn zoon halen en omruilen met mijn SB 1024 ( Als zoonlief het goed vindt). Alhoewel... Guillemot ook niet zo best is met support. Ze hebben dus wel nieuwe W2k/XP drivers bij Guillemot. Volgens mij verdient Creative het te gemakkelijk en is vreselijk arrogant. De nieuwe Audigy heeft weer problemen met bepaalde hardware.... (VIA zal wel de schuld krijgen)
Creative.. Bah.. Driewerf Bah, Bah, Bah..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties.
Zet eerst eens bij System Properties --> Advanced --> Startup and Recovery auto reboot uit.
Ga ik doen.
download deze:
http://uk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=309
En installeer ze met een /w switch.
(dus: sbl51.exe /w)
Is die live 51 compatiable met de live value?
En wat betekent /w?
Jammer, een lege pagina. :'(

Ik las eerder op tweakers.net dat de audigy de oude bugs in hardware en software heeft. Nostalgie?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 22:42 schreef twopack het volgende:
Wow, een blauw scherm!

*** stop: 0x00000!e enz.
K_mode_exception_not_handled
*** address bbd1aedf ........ - fwdrv.sys

Enig idee??? :o

• RampeStamp
  • Laatst online: 04-09 12:30

RampeStamp

Pannekoek!

Ik heb hier de LiveWare voor W2k liggen.... >:)

Kan hem wel ff iso-image van draaien en ergens op FTP zetten.

Ik hoor het wel......

Have fun in live and you will survive!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op donderdag 28 februari 2002 00:08 schreef marcellic het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties.
...
Is die live 51 compatiable met de live value?
En wat betekent /w?
...
Dat is LiveWare 3 voor Windows2000 voor de SBLive 5.1 kaarten.
Met de /w switch installeert hij in plaats van de 5.1 drivers de 'gewone' Live! drivers.
De Live!ware applicaties in deze versie zijn nieuwer dan die in de gewone LiveWare 3 voor Windows 2000.

(Ik heb zelf een Live! value gehad, dus ik weet dat het werkt.)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• RampeStamp
  • Laatst online: 04-09 12:30

RampeStamp

Pannekoek!

Ik heb trouwens zelf die LiveWare W2k erop gezet, en sinds kort nieuwe Drivers voor de SBlive (Voor W2k & XP geschikt).

Dit omdat er in EAX mode een grote bug in de drivers zat, waardoor het geluid in spelletjes 'kraakte'. ;(

Nu werkt het wel perfect, al zeg ik het zelf. 8-)

Have fun in live and you will survive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb de '98 en de 5.1 drivers, zonder suc6, geinstalleerd. Er stond wel eea in program files en control panel. Add/remove ging niet, ik heb dus system32 en register geschoond.

Op http://nl.europe.creative.com/support/forums/forum.asp?foru=26 bootladingen mensen met verwante problemen en geen reactie van creative! Waar zijn ze mee bezig?

Ik ben blij dat ik nu nog geluid heb, maar of ik die drivers nog probeer .......?

Wellicht later meer nieuws. ;(
Pagina: 1