Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Volgens mij niet. Er zijn wel allerlei andere programma's om divx met subtitles te bekijken. Er staan vast wel een paar op www.divx-digest.comOp woensdag 27 februari 2002 22:29 schreef ShereKahn het volgende:
Ik gebruik nu DVLaD onder winXP om divX met subtitles te bekijken. Ik vroeg me af of de mediaplayer van windows diet niet op de een of andere manier ondersteund.
thankzz
Ik gebruik altijd bsplayer.
Je kunt voor mediaplayer de vobsub plugin gebruiken voor subtitles, wat naar mijn mening erg kut is, maar er zullen vast ook mensen zijn die daar erg blij mee zijn.
Je kunt voor mediaplayer de vobsub plugin gebruiken voor subtitles, wat naar mijn mening erg kut is, maar er zullen vast ook mensen zijn die daar erg blij mee zijn.
Pas maar op voor het onderwerp DivX want ik heb er een waarschuwing voor gekregen! DivX is dus illegaal...!
Verwijderd
DivX is niet illegaal als je je eigen DVDtjes gaat zitten rippen. Het zou eigenlijk illegaal moeten zijn dat het je zo moeilijk wordt gemaakt om een kopietje van je film in huis te hebben, maar dat ter zijde.
Ik gebruik voor mijn backups altijd vobsub omdat het player onafhankelijk werkt. Ben goed tevreden daarover.
Ik gebruik voor mijn backups altijd vobsub omdat het player onafhankelijk werkt. Ben goed tevreden daarover.