WAR ftp-->accounts aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36437

Topicstarter
Ik heb net War ftp geinstalleerd en ik woe dus even alles testen. Dus ff een test accountje gemaakt. Rechten toegewezen. Kan ik opeens overal in... :? Weet iemand hoe dit kan?

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 20:31

Cis

Probeer eerst anonymous in te loggen en probeer een bestand te verwijderen.
Als dat lukt, is het foute boel :)
Als dat niet lukt, kun je gewoon een user aanmaken op grond van anonymous en vervolgens gaan editen wat je wil :)

Suc7

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36188

Welke versie van War FTP Daemon gebruik je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-04 21:09
Warftp 1.7 vind ik persoonlijk erg onhandig, ik snap er nix van. 1.67 kan ik daarentegen bijna dromen, die werkt echt prima.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 27 februari 2002 23:15 schreef Remy het volgende:
Warftp 1.7 vind ik persoonlijk erg onhandig, ik snap er nix van. 1.67 kan ik daarentegen bijna dromen, die werkt echt prima.
Versie 1.67? Ik ben alleen bekend met v1.65 en v1.70. Ik moet zeggen dat ik v1.65 ook fijner vind werken dan v1.70. De enige feature die mij erg aanspreekt in v1.70 is de maximum snelheid die je per user kan instellen. Erg handig, maar helaas gebruik ik dat niet vaak genoeg om over te stappen op v1.70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Op woensdag 27 februari 2002 23:17 schreef Laserbeak het volgende:
Versie 1.67? Ik ben alleen bekend met v1.65 en v1.70. Ik moet zeggen dat ik v1.65 ook fijner vind werken dan v1.70. De enige feature die mij erg aanspreekt in v1.70 is de maximum snelheid die je per user kan instellen. Erg handig, maar helaas gebruik ik dat niet vaak genoeg om over te stappen op v1.70.
Die functie was toch ook al in 1.6? Of ben ik nu even in de war? (zou best kunnen hoor... maar volgens mij was die speedlimit er echt al!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 27 februari 2002 23:19 schreef Cizzerd het volgende:

[..]

Die functie was toch ook al in 1.6? Of ben ik nu even in de war? (zou best kunnen hoor... maar volgens mij was die speedlimit er echt al!)
Nou, dan mag je mij voor gek verklaren. Ik ben alle tabbladen al vele malen langsgegaan, maar nergens kan ik een maximum snelheid instellen. Als het kan, zou ik graag willen horen hoe! :)

• Cis

Cis

Op woensdag 27 februari 2002 23:21 schreef Laserbeak het volgende:

[..]

Nou, dan mag je mij voor gek verklaren. Ik ben alle tabbladen al vele malen langsgegaan, maar nergens kan ik een maximum snelheid instellen. Als het kan, zou ik graag willen horen hoe! :)
Laat maar. Heb het ff nagekeken, ik heb altijd versie 1.7 gebruikt. Vreemd overigens, want hoe oud is die versie 1.6 dan wel?!! Die 1.7 staat op mijn eerst-gebrande cd... en da's er 1tje uit 1999 :)

Op donderdag 28 februari 2002 14:47 schreef Cizzerd het volgende:

[..]

Laat maar. Heb het ff nagekeken, ik heb altijd versie 1.7 gebruikt. Vreemd overigens, want hoe oud is die versie 1.6 dan wel?!! Die 1.7 staat op mijn eerst-gebrande cd... en da's er 1tje uit 1999 :)
In Help/About staat dat deze versie van het programma uit 1997 komt. Toch wel gek, want ik gebruikte deze versie toentertijd, omdat het op dat moment de nieuwste versie beschikbaar was. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik al zo lang gebruik maak van dit programma :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Nouja, ik kan maar 1 oplossing bedenken: WarFTP rules, zelfs programma's van 5 jaar oud functioneren nog naar volle wens :)
Einde discussie :)

Pagina: 1