Wachtwoord Alcatel werkt spontaan niet meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
Ik word nu echt helemaal geschift. Een paar weken terug ging me SMC barricade router naar ze grootjes. Ik denk niets loos, ADSL modem tweaken en door inetten. Na een paar dagen, Alcatel naar de kolere, niets hielp meer ,niet te pingen, te wet-ik-het-watten. Uiteindelijk van KPN nieuwe gehad, tweaken en werken, niets loos.

Vandaag werkte de port mappings in ene niet meer! Ik kijken, ik kan dus nog wel gewoon internetten van achter de router, maar de portmappings werkten gewoon neit meer. Ik kijken, telnetten, inloggen, geen probleem. Ik es bij NAT kijken, dus ik tiep:
nat <enter>
list <enter>

En er komt me maar een wachtlijst van poorten etc! Dus ik tik flush <enter>

Toen hing me telnet schermpje en sindsdien kan ik met geen enkel wachtwoord meer inloggen! Niet me veranderde wachtwoord, niet het orgineel, etc.

Ik heb de modem al een paar keer aan en uitgezet helpt neit. Ik heb ook de PC losgetrokken, modem uitgezet, reset pin indrukken, modem aan en pinnetje nog es een minuut vasthouden. Maakt niets uit, hij gaat niets resetten. Wie o wie heeft nog een truukie, want anders ga ik wenen :'(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarom tweak je die modem in vredesnaam een tweede keer als t de eerste keer al misging? (niet echt on-topic, maar ik vind et een beetje stom |:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Omdat 10000-en mensen dat ding tweaken en er relatief weinig misgaat. Ik heb nu geen router, omdat die nu naar reparatie is en dus kan ik ff niet echt anders. Ik volg gewoon de handleiding en ik doe geen gekke dingen, maar op de 1 of andere manier heb ik gewoon ff al de pech..

Mijn iRacing profiel

Anoniem: 49742

er is onlangs een alcatool verschenen, misschien kan je er wat mee..

http://www.nubz.org/NubzAlcaTool.html

• BabyBaba
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-05 10:41
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze bij KPN iets gewijzigd hebben of zo...sinds dinsdagmiddag werkte het bij mij ook niet meer.
Modem niet te pingen, geen Telnet naar 10.0.0.138..niets.
Het resetten naar defaults werkte ook niet, niet met dat knopje achterop en ook niet met een 'Ping to Defaults'.

Uiteindelijk heb ik het spul van mijn hub afgegooid en gewoon rechtstreeks aan een W98 client gehangen, toen kon ik wel pingen en heb ik het modem opnieuw geconfigd.

Toen ik hem vervolgens weer aan de hub/netwerk hing was alles weer mis. :(

Wat er nu precies gaande is weet ik nog niet, ik hang nu weer (stand alone) aan een client....

The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Door een foutje van de KPN heb ik voor me kapotte alcatel 2 nieuwe modems gekregen >:) nog nix van gehoord, maar goed. Die heb ik gister aangesloten, getweaked en vandaag lagen me mapping er weer uit! Ik ben echt benieuw of ze iets gedaan hebben.. niemand voor de rest problemen?

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1