dit krijg ik dus te zien als ik het met PowerDVD open het is een .dat bestand, als ik met wmp wil open geeft ie error:kan bestand niet afspelen indeling word niet ondersteunt.
wat is het probleem???

Het is een dat bestand?? dus een VCD geen svcd.Op woensdag 27 februari 2002 22:12 schreef FutureCow het volgende:
[afbeelding]
dit krijg ik dus te zien als ik het met PowerDVD open het is een .dat bestand, als ik met wmp wil open geeft ie error:kan bestand niet afspelen indeling word niet ondersteunt.
wat is het probleem???
Dat durf ik te betwijfelen...Op zaterdag 08 juni 2002 17:51 schreef dave01 het volgende:
[..]
Het is een dat bestand?? dus een VCD geen svcd.
Extensie van Svcd is .mpg!!
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Helaas, Difix zegt dit:Op zondag 09 juni 2002 01:53 schreef KevinM het volgende:
Dit soort grappen krijg je als je een film geresumed heb met een andere bitrate of degene van wie jij hem hebt heeft hem gedeeld terwijl ie corrupt is.
Als je Divfix erop loslaat kun je hem wel met WMP afspelen maar krijg je de gedeeltes waarin de andere bitrate voorkomt bovenstaand beeld
Verwijderd
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq