Toon posts:

KPN Grrrr

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat ik nou meegemaakt hebt met de kpn is wel triest. Ik ben verhuist en wil een aparte/eigen lijn aanvragen naar m`n kamer. Er komt 2 gasten die de straat openbreken en een kabel naar binnen leggen in de meterkast , maar ze sluiten m`n lijn naar boven niet aan , nee meneer dat doen we niet, dus ze leveren maar half werk af ?! M`n lijn werkt dus niet dus ik weer bellen, sturen ze een of ander klusjeman langs en die sluit m`n lijn aan *DACHT IK* , wat blijkt nou later ..heeft ie mijn kabel naar m`n kamer boven gewoon op een bestaande lijn van m`n huisgenoot bijgezet, dus zitten er 2 kabels op een aansluiting , m.a.w. ik bel op m`n huisgenoot haar lijn. Ik weer die kabel losgetrokken in de meterkast. Weer gebeld, precies uitgelegd wat er moet gebeuren enzo..ondertussen weken wachtend..sturen ze weer een of ander klusjeman. Hij gaat meten , beetje prutsen.. hmm..nee ik weet het niet , je moet maar de storingsdienst bellen.. Ik WEER bellen , blijf ik thuis voor die gast , komt ie niet opdagen !@##!* . Ik weer bellen , de opdracht is geannuleerd ofzoiets..paar uur later komt er iemand , dit keer uitziend als echt kpn monteur , rijdend in zo`n leuk groen kpn wagentje. Hij gaat meten , naar centrale terug om te kijken enz..komt ie tot de conclusie dat de buitenkabel in de grond niet goed is aangesloten. Nu vrijdag wordt dat gefixt , hopelijk gaat het nu werken. Er hebben maar liefst 4 monteurs of daaroplijkende figuren moeten langskomen (en ik maar thuisblijven ..wachten..wachten) om tot deze conclusie te komen ..en ik wil alleen maar een simpel telefoon lijntje ..en het werkt nog niet. Wat ik niet begrijp is dat ze het niet alles in 1 keer voor elkaar maken. Die 1e gasten ook , ze leggen een kabel van buiten naar binnen in de meterkast , maar laten geen werkend telefoon lijn achter ..Dat doen ze niet , zeggen ze. Ze hoeven alleen maar in de meterkast zelf iets aan te sluiten ..de telefoonkabel naar m`n kamer lag er al! KPN ik hoop dat je meeleest .. Ik begrijp hier niets van. Zo dit moest ik even kwijt :r :r

Verwijderd

ff kijken, je betaalde 100 piek das dus ongeveer 45 euro. Das niet veel voor 4 monteurs toch?? >:) Nee geintje. KPN is inderdaad errug makkelijk in dat soort dingen. Nadat bij mij de lijn was aangesloten (alles lag er eindelijk) duurde het een week voordat men de knop om had gezet...| :(

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
nee kpn is idd lekker bezig :P
was ook toen we hier kwamen wonen
stond een nieuw huis (vorige was afgebrand)
en daar lag nog geen tel lijn in..
dus dr moest zon gast komen om dat in de grond te leggen..
belletje met kpn. zouden komen en alles fixen..
dus wij wachten. komt niemand.
dus bellen (met mobiel) krijg je zon mens aan de tel:
"ja meneer we hebben uw aansluiting op afstand geregeld, u kunt nu bellen"
euhm waarmee? waar steek ik mn tel in??
en dat gaat dat mens je ook nog eens behandelen of JIJ dom bent... "u moet uw telefoon in de hoofdaansluiting in de meterkast steken"
DIE ZIT ER NIET ^%#$
"jawel die zit er wel gaat u maar kijken"
kill kill kill
duurde toch zeker een half uur vordat we die %^%# duidelijk hadden gemaakt dat er ECHT geen aansluiting in de meterkast zat en dat er toch een mannetje langs moest komen om een aansluiting te maken..

3 weken later.. staat die gast voor de deur..
bakkie koffie gegeven.. "en wat ga je nu doen in de tuin?
(even voor de duidelijkheid: we wonen midden in een bos en het is dus een ty*us eind graven naar de hoofd kabel)
hij: ik ga de oude kabel die naar het vorige huis lag opgraven. :)
heb je een kaart waar op staat waar die kabel ligt dan?
nee, maar hij ligt ergens daar (stuk van 20m)
dus die heeft zn schep gepakt en heeft een geul gegraven van 20m voor hij die kabel eindelijk had gevonden. en toen moest ie m nog aansluiten :P

kpn is echt niet zo handig :P

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 00:15 schreef dexx het volgende:
en dat gaat dat mens je ook nog eens behandelen of JIJ dom bent... "u moet uw telefoon in de hoofdaansluiting in de meterkast steken"
DIE ZIT ER NIET ^%#$
kill kill kill
duurde toch zeker een half uur vordat we die %^%# duidelijk hadden gemaakt dat er ECHT geen aansluiting in de meterkast zat en dat er toch een mannetje langs moest komen om een aansluiting te maken..

-----------------------
Stom he, want we hebben een systeem waarin staat welke huizen allemaal afgebrand zijn.

Tijdens de sloop( beletsel ) en daarna nieuwbouw had de aannemer KPN in moeten lichten, dan had er in de nieuwe woning een ISRA gezeten.

Nu stond jouw invoerpunt nog gewoon in het systeem en wordt er gewoon op afstand geschakeld.
-----------------------

(even voor de duidelijkheid: we wonen midden in een bos en het is dus een ty*us eind graven naar de hoofd kabel)
dus die heeft zn schep gepakt en heeft een geul gegraven van 20m voor hij die kabel eindelijk had gevonden. en toen moest ie m nog aansluiten :P

Nou ik vind het verdomd handig van die gast.

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 00:15 schreef dexx het volgende:
DIE ZIT ER NIET ^%#$
kill kill kill

Zoiets heb ik dus ook gehad.
Maar in mijn geval kreeg ik een brief waarin stond dat de 2e aansluiting op afstand hadden geregeld :? :? :? :? :? :? :?

Ik bellen, zou er een monteur langskomen, waarover ik nog nader bericht zou krijgen.. Kom ik een week later thuis is er al een monteur geweest due ook nog eens voorrij kosten vroeg omdat er niemand thuis was. Die hebben ze nog steeds niet. >:)

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Moet je ook nooit geven, want wij krijgen ook geen geld als je een vrije dag neemt en ze komen niet opdagen.

Wel bruutaal he van die gasten Wel voorrijkosten vragen maar als wij zeiekn dat ze niet langskwamen moet we onze kop maar houden.

Als een KPN monteur hier is moet doen doe ik meteen een stalen band om z`n poot aan een ketting die ik vervolgens met 4 kylbouten in de muur, en ik laat hem pas gaan als alles klaar is. Mocht ie lastig worden zetten we er toch gewoon een wat stroom op om te beginnen bij 230 >:)

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 09:46 schreef EmBee het volgende:
Moet je ook nooit geven, want wij krijgen ook geen geld als je een vrije dag neemt en ze komen niet opdagen.

Wel bruutaal he van die gasten Wel voorrijkosten vragen maar als wij zeiekn dat ze niet langskwamen moet we onze kop maar houden.

Als een KPN monteur hier is moet doen doe ik meteen een stalen band om z`n poot aan een ketting die ik vervolgens met 4 kylbouten in de muur, en ik laat hem pas gaan als alles klaar is. Mocht ie lastig worden zetten we er toch gewoon een wat stroom op om te beginnen bij 230 >:)
Lijkt me een goed plan :9 >:)
Pagina: 1