Je nics moeten het teneerste ondersteunen om teaming aan te kunnen. En dan moet je de software er nog voor installeren.
In mijn server zitten 2 Nics die onder 1 IP te benaderbaar zijn op 100Mbps FD per kanaal.
In mijn server zitten 2 Nics die onder 1 IP te benaderbaar zijn op 100Mbps FD per kanaal.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Je NIC's hoeven het niet te ondersteunen, je drivers moeten dit kunnen oplossen (tenzij je van die NIC's gebruikt waarbij er meerdere op een kaart zitten, dan kan het in de BIOS van de kaart geregeld worden, beter maar duurder).
En natuurlijk moet de andere kant van de verbinding, computer of switch (hub kan het nooit), dit ook nog aankunnen, waarbij het vervelende verschijnsel optreedt dat er subtiele verschillen tussen de fabrikanten zit waardoor je nooit echt van tevoren kunt voorspellen wat met wat werkt, tenzij alles van dezelfde fabrikant is.
En natuurlijk moet de andere kant van de verbinding, computer of switch (hub kan het nooit), dit ook nog aankunnen, waarbij het vervelende verschijnsel optreedt dat er subtiele verschillen tussen de fabrikanten zit waardoor je nooit echt van tevoren kunt voorspellen wat met wat werkt, tenzij alles van dezelfde fabrikant is.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Ik ben hier ook naar op zoek geweest, ik heb 2x een 3c900 in m'n computer zetten en kan niet echt ergens duidelijk eens tappenplan vindnen hoe dit op te zetten, weet iemand waar dit te vinden is of hoe het moet?