Na veel zwoegen en solderen is ie eindelijk af!!!
Thanx to FANBUS.COM voor het schema.

nog een fotow van wat verderaf
Thanx to FANBUS.COM voor het schema.
nog een fotow van wat verderaf
hmm...Op woensdag 27 februari 2002 21:57 schreef GoeGie het volgende:
Heel netjes gedaan !!!
als je nog eens zin heb, mag je er eentje voor mij maken... of mij een cursusje electronica geven
Dit komt door m'n webcam, van dichtbij snapshots maken lijkt alles ineens bol.Op woensdag 27 februari 2002 21:56 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Niet slecht, maar staat je kast irl ook zo bol of is dat een lensfout? Zou wel moeilijk zijn om dat erop te zetten als hij bol staat lijkt me
Normaal. Brakke cam met eventueel brakke lens.Op woensdag 27 februari 2002 22:01 schreef azecos het volgende:
[..]
Dit komt door m'n webcam, van dichtbij snapshots maken lijkt alles ineens bol.
Nee, het is gewoon plastic en metaal (kast van pm-electronics), ik heb de kast in koperkleur gespoten. Binnenkort ga ik erover heen spuiten met zwart, zodat het logo wat ik er dan opplak er in koper opzit. Ik ben nu nog mijn logo aan het ontwerpen.Op woensdag 27 februari 2002 22:10 schreef Phreak het volgende:
Hmmm mooi gedaan
Welke kast is dat? Zie ik hout?
bij jouw dus ook al, damn ik wou dat schema bes wel graag zienOp zondag 17 maart 2002 12:38 schreef Lomu het volgende:
Je plaatjes zijn stuk
"Error 404 - File not found "
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd