Meerdere internet verbindingen

Pagina: 1
Acties:

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 19:27
We hebben hier thuis 3 verschillende internet verbindingen, dus ook 3 verschillende IP's en dus ook 3 NIC's in onze server,

Nu zou ik graag die lijnen willen bundelen zodat ik de bandbreedte kan verhogen zeg maar, heeft iemand hier ervaring mee?
Of ken iemand een programma die dat kan regelen?

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

Verwijderd

in de theorie lijkt het leuk maar in de praktijk lijkt me het stug voor 2 lijnen ben je ten 1e al een ISDN 128 kaart en ten 2e laat misschien je srever waarop je inlogt het niet toe
je hebt maar een bepaalde inbel snelheid

• Obruut
Ik bedoel niet telefoon, maar 3x een kabel internet verbinding!

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

• blackd
  • Niet online
Dat kan, kijk maar eens naar verschillende chello postings:
[search=chello bundelen]
tadaa:
[topic=395632/1/100]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Obruut
Thanx!

Via SyGate is het goed gelukt, ik heb nu 2 kabel internet verbindingen 'gebundeld' dat wil zeggen, als ik 1 MB download, komt er 0.5 via modem 1 en 0.5 via modem 2 (als de server waar het vandaan komt natuurlijk ook ondersteund)

:-)

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op maandag 04 maart 2002 04:26 schreef Tuurbo_Online het volgende:
Thanx!

Via SyGate is het goed gelukt, ik heb nu 2 kabel internet verbindingen 'gebundeld' dat wil zeggen, als ik 1 MB download, komt er 0.5 via modem 1 en 0.5 via modem 2 (als de server waar het vandaan komt natuurlijk ook ondersteund)

:-)
GetRight: Segmented downloading. Ideaal voor dat :)

Forget your fears...
...and want to know more...

• Obruut
SyGate doet het Segment downloading voor mijn clients nu al :-)

Pagina: 1