of een digidoc 5
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Hoe duur dan ?Op woensdag 27 februari 2002 21:34 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Digidoc 5 is fucking duur man, kun je zoiets niet zelf maken?
Hmm, ongeveer wel. Maareuh, heb jeOp woensdag 27 februari 2002 21:34 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Digidoc 5 is fucking duur man, kun je zoiets niet zelf maken?
• Soldeerbout (maybe)
• Striptang (verwijdert de plastic rond een draad
• Triplex houten plank of een ECHT circuitbord (t00t, ik ken natuurlijk weer iemand die vanalles dat de productie "overhad" (
Wat is dat nou voor vraag, tuurlijk heb ik dat. Anders zou ik niet vragen hoe je het kan maken...Op woensdag 27 februari 2002 21:36 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Hmm, ongeveer wel. Maareuh, heb je
• Soldeerbout (maybe)
• Striptang (verwijdert de plastic rond een draad
• Triplex houten plank of een ECHT circuitbord (t00t, ik ken natuurlijk weer iemand die vanalles dat de productie "overhad" () meebracht
Valt nog mee vind ik ,voor 8 fans ,temparatuurgestuurd enzo.Op woensdag 27 februari 2002 21:39 schreef Maverickje het volgende:
[..]
€ 75
Maak daar maar €78 van, zonder verzendkosten 
Zou zelf niet zo'n ding willen hebben, ziet er niet ut die voorkant. Het schermpje is leuk maar de rest sucked grote apenkloten.
Zou zelf niet zo'n ding willen hebben, ziet er niet ut die voorkant. Het schermpje is leuk maar de rest sucked grote apenkloten.
Ik was vergeten basiselektronica bij het lijstje toe te voegen. Taferelen als "Oh, mocht dat gele draadje niet aan dat zwarte draadje op me Molex" is lachen voor iedereen behalve voor jou (en je voedingOp woensdag 27 februari 2002 21:38 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag, tuurlijk heb ik dat. Anders zou ik niet vragen hoe je het kan maken...
OK, dan is het heel simpel. Zonder berekeningen:
Een thermister (spelling = maybe brak) heb je nodig. Da's een weerstand. Hoeveel weerstand? Hangt af van de temp
BTW: Hier heb je geen fanbus/baybus voor nodig, en dit is een zeer simpele en goedkope oplossing. Wil je de temp op een LCD zien dan ga je veel geavanceerdere apparatuur nodig hebben. Dit is ingewikkeld en het prijskaartje is nogal, ehem, gepeperd
Dat de voorkant er niet zo mooi uit ziet valt altijd te fixen ,zijn wij daar geen tweakers voor...Op woensdag 27 februari 2002 21:44 schreef Sick Nick het volgende:
Maak daar maar €78 van, zonder verzendkosten
Ehem? Een Digidoc is dus echt wel al helemaal perfect uitgemeten enzo. Wil jij dat nadoen? Ik heb nog nooit een Digidoc opengezien, maar ik neem aan dat daar bv flex kabels enzo zitten die je niet ff 2 cm naar rechts krijgt.Op woensdag 27 februari 2002 21:47 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Dat de voorkant er niet zo mooi uit ziet valt altijd te fixen ,zijn wij daar geen tweakers voor...![]()
Leuk idee, maar sorry, probably not gonna happen.
Waarom niet ,zo moeilijk lijkt mij dat niet.Op woensdag 27 februari 2002 21:49 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Ehem? Een Digidoc is dus echt wel al helemaal perfect uitgemeten enzo. Wil jij dat nadoen? Ik heb nog nooit een Digidoc opengezien, maar ik neem aan dat daar bv flex kabels enzo zitten die je niet ff 2 cm naar rechts krijgt.
Leuk idee, maar sorry, probably not gonna happen.

Hier zie je dat het gewoon 2 printplaatjes achter mekaar zijn ,kan je zo verplaatsen hoor..
Aha. En hoe ga jij die onderdelen OP de printplaat verplaatsen?Op woensdag 27 februari 2002 22:09 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Waarom niet ,zo moeilijk lijkt mij dat niet.
[afbeelding]
Hier zie je dat het gewoon 2 printplaatjes achter mekaar zijn ,kan je zo verplaatsen hoor..
Schaak (mat?)
Waarom zou ik onderdelen verplaatsen op de printplaat ??Op woensdag 27 februari 2002 22:11 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Aha. En hoe ga jij die onderdelen OP de printplaat verplaatsen?
Schaak (mat?)
Verwijderd
Omdat je dan het frontje kan bewerken zodat het er mooier uitzietOp woensdag 27 februari 2002 22:20 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Waarom zou ik onderdelen verplaatsen op de printplaat ??
Maareh, je hebt dus een temperatuursafhankelijke weerstand (PTC of NTC
succes!
Verwijderd
Ik denk dat ik hem binnenkort ga bestellen lijkt me best wel cool zo ding in me pc kast.
En dan wel een blauw lcd verlichting en niet oranje.
We gaan toch niet naar het wk voetbal
Dus dan maar blauw
(welk land heeft een vette blauwe vlag?? geloof alleen finland he)
Dus dan maar blauw
Ik ga hem denk ook bestellen , 8 fansaansluitingen en dan ook nog eens 8 temp meters die de fans dan weer aan laten gaan bij bepaalde temp ,het kost je dan wel € 79 ,maar dan heb je ook heel wat volgens mijOp woensdag 27 februari 2002 22:39 schreef bopitje het volgende:
Ik denk dat ik hem binnenkort ga bestellen lijkt me best wel cool zo ding in me pc kast.
Dus dan maar blauw(welk land heeft een vette blauwe vlag?? geloof alleen finland he)
Pagina: 1