tuning sony xplod XM450

Pagina: 1
Acties:

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 14:24
Hey,

Ik zoek sites/mensen die info hebben over de beste afstelling van een sony xplod XM450 (versterker voor de n00bs :P )

Mijn neef heeft er een en wil graag het beste eruit trekken tja wie niet >:) , maar het is best moeilijk om aan de goede combo te komen :+

bvd

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Dat is toch gewoon een kwestie van goed afstellen, of bedoel je dat niet?

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 14:24
Mijn neef zoekt nou juist de beste afstelling voor muziek in de dance/trance genre, maar hij weet niet wat de beste afstellingen zijn. Misschien dat iemand ervaring heeft met het afstellen of iets weet van het afstellen van zo'n versterker.

Verwijderd

geluid van de headunit openzetten todat het begint te vervormen, daarna gewoon aan de knopjes van de versterker draaien totdat het naar je zin is het is toch een kwestie van smaak. De een wil echt een brute bass de ander wil juist meer hoge tonen. Let wel op dat je speakers enzo van goede kwaliteit zijn anders ben je zo klaar met afstellen( spreek uit ervaring), ik heb alles van caliber in mijn auto en ik laat het altijd afstellen door een audio inbouwzaak en zij doen het ook zo, geluid open en proberen dus

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Oren open en schroevedraaier in de aanslag dus.......

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 13:43

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik snap eigenlijk niet wat er aan te tunen valt :? zover opendraaien als het kan (zonder vervorming dan)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Misschien dat de versterker nog een EQ aan boord heeft of een basboost? (die overigens bij een goede installatie zeker niet aan hoeft en zou moeten...)
Pagina: 1