Mission 700 serie.

Pagina: 1
Acties:
  • 511 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Is dat wat?

• The - DDD
Of is een speciale aanbieding van Heco misschien interresant??

Van 2000 per twee speakers naar 900 per twee speakers met inruil?

Verwijderd

Volgens mij kun je met Missions nooit een miskoop doen. Heb de goedkopere 760i: fantastisch geluid uit zulke kleine speakers.

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tannoy R2 :)

Ik heb ze een maandje terug gekocht, en ik ben er zeer tevreden mee!, ik vraag me af of er in deze prijsklasse betere zijn.
(Fl. 699,- p/st.)

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ik ben zelf een B&W fan, heb zelf de B&W DM604's. Ook Kef hebben mooie speakers, en Tannoy. Maar Mission vind ik niet echt geweldig, zeker de kleine niet. Wel echt audiofiele speakers (als ik anderen moet geloven).

Jag

• The - DDD
Was wel een goeie winkel waar ik kwam. Die vent probeerde me niet megapoolerig gelijk wat te laten kopen.

Hij wou het liefst dat ik drie keer kwam en ook is uitgebreid ging zitten luisteren naar speakers met een vergelijkbare versterker als die ik thuis heb. Of beter nog neem je versterker een keer mee! Maak van tevoren wel een afspraak dan weet ik namelijk zeker of er een luister ruimte vrij is (een hok vol met verschillende speakers met prijskaartjes van 250 p/st tot over de 2500 p/st, en dan stonden er ook nog wat waar ze geen kaartje aan durfden te hangen volgens mij >:))

Denk dat ik eerst is lekker ga sparen en dan daar een paar keer langs, wat ik gezien heb in vergelijking met andere winkels (voorzover dt mogelijk is, sony is het enige standaard merk wat ze hebben) leken me hun prijzen wel ok.

• The - DDD
Damn die R2's wegen gewoon 15 kilo per stuk, die kast is dus gewoon gemaakt van lekkere stevige planken. :P

Verwijderd

T.S., je bent zwaar opgelicht !! Ik kan die R2's voor 500 p.st. halen, GEEN demo ofzo, gewoon nieuw in de doos !!!

Mission, B&W, Tannoy, Kef, allemaal ongeveer even goede speakers met ieder z'n eigen karakter. Beluister gewoon verschillende speakers en beslis dan.

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jeft... ik ben niet opgelicht, jij kunt ze gewoon erg goedkoop krijgen. :)(Ik heb namelijk bij meerdere zaken offertes aangevraagd, en prijzen waren nagenoeg gelijk).
En ik woon bovenin Overijsel, dus als ik ze bv 200 piek goedkoper in Rotterdam kan krijgen rij ik daar dus niet heen (Bijna 100 piek aan benzine ben ik al kwijt), en als er iets mis mee is kan ik weer de halve dag in de auto doorbrengen.

Maar het idd zo dat ieder merk zijn eigen klank heeft, het is net wat je aanspreekt.
Daarom moet je ook altijd zelf luisteren, en niet alleen afgaan op reakties van anderen.

• The - DDD
Jongens een tip die ik kreeg van een vriend van mij, hij werkt zelf in een audio/video zaak.

Speakers is HET item waar de meeste marge op zit van alle producten die er verkocht worden in een audio/video zaak.

Bij speakers moet je dus zeker proberen om wat van de prijs af te pingelen!!
Pagina: 1