i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Verwijderd
Het is te...voorkauwend. Tsja, het kliksysteem he...Orders: Course to Veisuesbladieblaat...hmmm..moeilijk...f2>course>klik>menu>klik op warp. Laat dat dan achterwege...
Of laat de speler álle knullige dingen doen. Niet suf course aanklikken en dan nog apart warp aanklikken (warp wat? 1? 2? 9? 1200? jammer hoor..) en dan vervolgens een incoming message automatisch op het scherm laten springen.
Maja, dat is nog niet eens het belangrijkste, de battles brengen weinig 'feeling' met zich mee. Het starship draait als een 3d-model in een prototype engine. óf met snelheid 0 draaien óf met snelheid 1. Zo digitaal als de hoeren. Het ziet er dan ook niet uit.
Versnellen/vertragen zie je dmv de standaard Windows-sterrenscreensaver waarbij de bolletjes harder en zachter gaan, BRAK!
Je kan veel te weinig, net als bij elk startrek spel tot nu toe. Engineering bestaat uit het gooien met vier schuifjes, yeey. Bleh, draait een Galaxyclass starship opeens op een stoommachine?
Explosies? Bah bah bah...ziet er niet uit...
Jammer. Ik MIS de diepgang. Het eerste jezus-hoe-de-f*ck-werkt-dit-spel-ik-snap-er-geen-zak-van-ik-ben-binnen-drie-seconden-dood-gevoel. Het whoooo-dit-is-MOOI-gevoel.
Nope, dit is weer drie keer niks denk ik
Maarja... je bent een trekkie of niet
WOEI! ISO is idd al uit
Verwijderd
mmmm moet ik toch eens bekijken ... ben echt zo'n trekkie dus die moet ik dan toch wel ff checkenOp woensdag 27 februari 2002 21:01 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Er was er nog geen, dus ik denk nadat ik heb gezien op isonews dat hij uit is maak er maar eentje, ik zal morgen kunnen zeggen wat ik ervan vindt, wil ook geen e-mails over waar, maar natuurlijk zijn er mensen die hem al hebben, dus kom maar op met je ervaringen!
ze hebben paar mooie spellen gemaakt maar niet alles is mooi van ze .... wou dat je meer zelf kon.. zelf dingen opgeven ofzow.. echt dat JIJ het bestuurd en niet ik klik ergens op en volautomatisch.
HELEMAAL MET JE EENSOp woensdag 27 februari 2002 22:08 schreef L0ci het volgende:
Ik heb de demo gespeeld, en die valt me nogal tegen. Het is hetzelfde als altijd - een suffe knullige interface, klik klik based. Onoverzichtelijk, ingame graphics mbt pratende characters zien er niet uit...
Het is te...voorkauwend. Tsja, het kliksysteem he...Orders: Course to Veisuesbladieblaat...hmmm..moeilijk...f2>course>klik>menu>klik op warp. Laat dat dan achterwege...
Of laat de speler álle knullige dingen doen. Niet suf course aanklikken en dan nog apart warp aanklikken (warp wat? 1? 2? 9? 1200? jammer hoor..) en dan vervolgens een incoming message automatisch op het scherm laten springen.
Maja, dat is nog niet eens het belangrijkste, de battles brengen weinig 'feeling' met zich mee. Het starship draait als een 3d-model in een prototype engine. óf met snelheid 0 draaien óf met snelheid 1. Zo digitaal als de hoeren. Het ziet er dan ook niet uit.
Versnellen/vertragen zie je dmv de standaard Windows-sterrenscreensaver waarbij de bolletjes harder en zachter gaan, BRAK!
Je kan veel te weinig, net als bij elk startrek spel tot nu toe. Engineering bestaat uit het gooien met vier schuifjes, yeey. Bleh, draait een Galaxyclass starship opeens op een stoommachine?
Explosies? Bah bah bah...ziet er niet uit...
Jammer. Ik MIS de diepgang. Het eerste jezus-hoe-de-f*ck-werkt-dit-spel-ik-snap-er-geen-zak-van-ik-ben-binnen-drie-seconden-dood-gevoel. Het whoooo-dit-is-MOOI-gevoel.
Nope, dit is weer drie keer niks denk ik
daarom speel ik et nie

Verwijderd

Sorry maar ik vind er echt geen bal aan
Ik hoop dat ik geen Star Trek fans gekwetst heb
Verwijderd
je kwetst mij iig niet .. ben een trekkie en ook ik vind.. niet alles spellen van hun zijn denderend ! zoals Star Fleet Command enz .. vind ik rukspellen...Op woensdag 27 februari 2002 23:43 schreef RaceAap_NL het volgende:
sjonge jonge want een ongelooflijk poep spel zeg
Klingon Academy & Star Fleet academy vind ik kewl hoewel ik wel meer vrijheid wil !
Verwijderd
Btw al eens een online battle met 5 Starfleet warships (yamato en 5 Klingon Dreadnoughts gezien?...auw
hoero hiero een fan...Op woensdag 27 februari 2002 23:43 schreef RaceAap_NL het volgende:
sjonge jonge want een ongelooflijk poep spel zeg
maar toch blijft et een

Verwijderd
Had is die iso maar nooit gedownload... Zonde van mijn downloadtijd, had ik beter een paar Enterprise episodes kunnen downloaden. Die zijn tig keer beter.

TOevallig zeker niet de full version gedaan en daarbij ook game commander gebruikt?Op woensdag 27 februari 2002 22:08 schreef L0ci het volgende:
blaat verhaal.
Alsin voice commands
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
...
Verwijderd
mij lijkt een star trek spel in een (modern) elite universum idd wel mooi.[b]Op woensdag 27 februari 2002 23:47 schreef
Klingon Academy & Star Fleet academy vind ik kewl hoewel ik wel meer vrijheid wil !
zal er vast wel eens aankomen.
Als ze naar warp gaan krijg je eerst een duf geluidje te horen voordat ze daadwerkelijk naar warp gaan...
De gevechten zijn trouwens erg langdradig... en er valt niet veel te regelen want het schip blijft zich automatisch richten op de vijand... Hadden ze dat maar uitgewerkt zoals in Starfleet Academy, dat waren tenminste leuke en mooie battles...
Ach, ik vermaak me wel met het spel hoor... maar m'n bestelling heb ik maar gauw geannuleerd, want die €45 is het toch niet waard...
(ik ga nu gauw effe Starfleet Academy installeren, gezellig met de Excelsior tegen een Klingon Dreadnought vechten!)
Verwijderd

Pfff... dat gaat makkelijk hoor. Gewoon je wapens op maximale energie zetten en torpedo's op quad fire... oh ja, en vergeet de tractor beam niet te gebruiken om ze te vertragen - heb je meer kans ze te raken...Op zaterdag 02 maart 2002 18:32 schreef Yoozd het volgende:
Tis wel een leuk spel IMO, alleen zit ik nu vast. Ik moet van een Ferengi ship de warp engines kapot knallen, alleen krijg ik ze niet allebei op tijd kapot.
Misschien dat het ook nog afhangt van de moeilijkheidsgraad, welke moeilijkheidsgraad speel je?
Oh, een tip: richt je echt puur op de warpengines, want de rest van het schip zal z'n "gezondheid" nog hard nodig hebben...
Ben ook wel een trekkie maar alle games over trekdinges waren bagger, dan kwets je echt niemand als je dat zegt
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ahum... Elite Force was anders toch echt zeer goed te pruimen, alhoewel het best wel snel was uitgespeeld. Starfleet Academy was ook heel erg leuk en zelf weet ik Star Trek Armada ook wel te waarderen...Op zaterdag 02 maart 2002 19:18 schreef siggy het volgende:
waar kun je de demo vandaan halen?
Ben ook wel een trekkie maar alle games over trekdinges waren bagger, dan kwets je echt niemand als je dat zegt
Ieg, wtf moet ik doen...
Verder kloppen de panelen zelf ook totaal niet met de echte panelen. Elite Force (van Raven Software) daarintegen had het wel goed voor elkaar met echte foto's en blinkende panelen. Maar je kunt niet alles hebben denk ik. Ik vond de schepen er trouwens wel zeer mooi uitzien (met de enhanced glows (toch?) optie aan zag 't er zeer gelikt uit). Gameplay is helaas wat minder. Wat ik zelf het storendste vind is het feit dat om gameplay-redenen alle stations op de bridge zijn omgewisseld.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
och damm, klopt, helemaal vergetenOp zaterdag 02 maart 2002 20:28 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Ahum... Elite Force was anders toch echt zeer goed te pruimen, alhoewel het best wel snel was uitgespeeld. Starfleet Academy was ook heel erg leuk en zelf weet ik Star Trek Armada ook wel te waarderen...
maarru, waar is die demo noe?
Héééééé.... Game Commander heb ik hier nog liggen... hmmmm, idee....Op vrijdag 01 maart 2002 01:07 schreef Hubert het volgende:
[..]
TOevallig zeker niet de full version gedaan en daarbij ook game commander gebruikt?
Alsin voice commands
<edit> Volgens de box-art van Bridge Commander wordt Voice Activation ondersteund... maar dat bedoelen ze zeker in de zin van dat je zelf zulke software moet installeren, zoals Game Commander? </edit>
(en ja, de Sovereign is mijn favoriete schip

Bovendien zijn de wapens veel te zwak in verhouding tot de schilden (maar vooral tot de scheepsrompen zelf)... en nog erger is dat je maar 1 weaponarray tegelijkertijd kan dischargen. In de series komt het vaak genoeg voor dat er meerdere simultaan worden afgevuurd.
Maar hun hebben geordi niet als engineerOp zaterdag 09 maart 2002 21:48 schreef DroogKloot het volgende:
In de series komt het vaak genoeg voor dat er meerdere simultaan worden afgevuurd.
Dan hoop ik dat er een charactermod uitkomt om die maffe blauwkop eruit te slopenOp zaterdag 09 maart 2002 22:08 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Maar hun hebben geordi niet als engineer
hmm dude, ik heb 2 maanden geleden een bridge commander topic geopend. Hij is niet op slot hoor, als je een beetje had gezocht...Op woensdag 27 februari 2002 21:01 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Er was er nog geen, dus ik denk nadat ik heb gezien op isonews dat hij uit is maak er maar eentje, ik zal morgen kunnen zeggen wat ik ervan vindt, wil ook geen e-mails over waar, maar natuurlijk zijn er mensen die hem al hebben, dus kom maar op met je ervaringen!

[topic=367891/1/25]
dikzak
Daar irriteer ik me nog het meeste aan... ik vuur een salvo torpedo's af en vervolgens kan ik een minuut of meer wachten eer ik een volgend salvo kan afvuren. Wat een onzin!Op zaterdag 09 maart 2002 21:48 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
je kunt quantumtorps blijven uitpompen (wat overigens met een slakkegang gaat - nog een voorbeeld van niet "true-to-life" statistics)
[..]
Daarom pak ik liever de Cardassian/Kessok hybrid want daar gaat het vuren met torpedo's tenminste sneller...
<edit> Oh, een Cardassiaanse ruimtestations (DS9-type dus) zijn makkelijk te vernietigen. Raar dat DS9 in ST:DS9 het altijd zo lang wist uit te houden bij aanvallen... </edit>
<edit #2> Ik wacht nu dus op mods die het wapengedrag realistischer maken... </edit #2>
Das idd wel een beetje triest ja, dat kan sneller !Op zaterdag 09 maart 2002 22:29 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me nog het meeste aan... ik vuur een salvo torpedo's af en vervolgens kan ik een minuut of meer wachten eer ik een volgend salvo kan afvuren. Wat een onzin!
Ehm Deepspace 9 was nogal een gemod spacestation<edit> Oh, een Cardassiaanse ruimtestations (DS9-type dus) zijn makkelijk te vernietigen. Raar dat DS9 in ST:DS9 het altijd zo lang wist uit te houden bij aanvallen... </edit>
Misa to! en een save option zodat<edit #2> Ik wacht nu dus op mods die het wapengedrag realistischer maken... </edit #2>
je overal kan saven (kom niet voorbij die stinkende ferengi smugglars waarbij je de warpdrive moet disablen). Multiplayer viel ook vies tegen trouwens!
[/quote]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Op zondag 10 maart 2002 02:16 schreef MaDLiVe het volgende:
[..]
Das idd wel een beetje triest ja, dat kan sneller !
[..]
Terwijl in TNG, DS9 of VOY je altijd ziet dat ze veel fasers tegelijkertijd kunnen afvuren en torpedo's kunnen ze dus echt wel snel opeenvolgend afvuren ipv eerst minuten te moeten wachten eer er een volgend salvo afgevuurd kan worden... zucht...
Maar dan toch nog... met een paar Sovereign-class schepen (3 stuks, om precies te zijn) houdt een DS9-type station het echt niet lang uit. En al is DS9 dan gemod naar Federatie-normen, dan nog vind ik het vreemd dat ze het zo lang uit kunnen houden in gevechten...Ehm Deepspace 9 was nogal een gemod spacestationCheck greatest battles, gevecht met de klingon fleet maares das pas vuurkracht
Een Federatie starbase daarentegen is een heel ander verhaal... niet kapot te krijgen...
Overal saven zou wel handig zijn ja... ipv alleen die autosave aan het begin van een missie.Misa to! en een save option zodat
je overal kan saven (kom niet voorbij die stinkende ferengi smugglars waarbij je de warpdrive moet disablen).
Die missie met die Ferengi is echt niet moeilijk hoor. Zet je wapens op 125%, gebruik je tractorbeam (altijd handig om de vijand enigszins te vertragen), lock je wapens op de warpdrive (of course!) en vuren maar! Niet vergeten 'target at will' uit te zetten want anders gaat die gast van Tactical nog zomaar op diverse targets zitten vuren...
Oh ja, en je torpedo's op quad zetten vind ik ook altijd wel zo praktisch. Meer kans dat je iets raakt namelijk...
Dat zou ik niet weten, nog niet geprobeerd namelijk...Multiplayer viel ook vies tegen trouwens!
Verwijderd
Startrek academy was een WERELD Spel!!!!
alleen jammer dat hij bij mij op cd 3 of 2 vast liep elke keer bij die missie in die blauwige gaswolk.
wat baalde ik daarvan zeg....
Afijn, het is nog wel steeds gaaf... als ze nou Bridge Commander's grafisch gedeelte in Starfleet Academy zouden weten te integreren.... wow!!!
beetje vaag.... en jammer, van de st series kun je eigenlijk zon vet spel maken.
Volgens mij missen velen de diepgang van de tactical mode, waar je dus zowat volledige controle hebt over wapens en het schip. Al is het verstandig helm over te laten aan de pc bij gecompliceerde battles.Op zondag 10 maart 2002 17:25 schreef siggy het volgende:
heb de demo al 'uitgespeelt' ahum en ben best wel teleurgesteld, het is gewoon klikken op de aangegeven button.
Dat lijkt me gaaf! Zelf rondreizen (à la Bridge Commander), battles uitvechten (mix van Starfleet Academy en Bridge Commander zou ideaal zijn), away missions (Elite Force)... wow!!!Op zondag 10 maart 2002 17:38 schreef siggy het volgende:
mmja, kunnen ze geen st game maken waarin je gewoon zelf de ruimte moet ontdekken en rassen ontdekken en bevriend raken enzo..
Check die eps ( 2 om precies te zijn maares) tijdens het conflict met de dominion raakt de federation ook noges in conflict met de klingons die het station willen overnemen. Und dan zie je de ware vuurkracht. 4 continious photon arcsOp zondag 10 maart 2002 14:37 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Maar dan toch nog... met een paar Sovereign-class schepen (3 stuks, om precies te zijn) houdt een DS9-type station het echt niet lang uit. En al is DS9 dan gemod naar Federatie-normen, dan nog vind ik het vreemd dat ze het zo lang uit kunnen houden in gevechten...
Een Federatie starbase daarentegen is een heel ander verhaal... niet kapot te krijgen...
[..]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
er, dan bedoel ik dus beginnen wanneer Cochrane zijn spaceship voor het eerst test. Dat je dan eerst op aarde een fatsoenlijk spaceship voorelkaar moet krijgen en dan vliegen maarOp zondag 10 maart 2002 19:35 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Dat lijkt me gaaf! Zelf rondreizen (à la Bridge Commander), battles uitvechten (mix van Starfleet Academy en Bridge Commander zou ideaal zijn), away missions (Elite Force)... wow!!!
damm im dreaming
Ik weet al wat je bedoelt... niet alleen die dingen die ik noem, maar dan ook nog eens à la Star Trek: Starship Creator ook nog eens zelf je schip in elkaar knutselen...Op zondag 10 maart 2002 19:56 schreef siggy het volgende:
[..]
er, dan bedoel ik dus beginnen wanneer Cochrane zijn spaceship voor het eerst test. Dat je dan eerst op aarde een fatsoenlijk spaceship voorelkaar moet krijgen en dan vliegen maar
damm im dreaming
Alleen jammer dat Star Ship Creator niet genoeg opties gaf voor het bouwen van een schip, dus iets uitgebreider mag wel. Ik heb trouwens ooit iets gehoord van Starship Creator 2, maar daarna niks meer, is dat ooit uitgekomen?Op zondag 10 maart 2002 19:59 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Ik weet al wat je bedoelt... niet alleen die dingen die ik noem, maar dan ook nog eens à la Star Trek: Starship Creator ook nog eens zelf je schip in elkaar knutselen...
Verwijderd
Hoe zijn jullie ervoorbij gekomen?
Kheb al ff online gekeken bij FRS en e-plaza maar daars nix te vinden
www.dimensionplus.nlOp Tuesday 12 March 2002 16:04 schreef Pyrus52 het volgende:
Issie eigenlijk al in Nederland te krijgen? Zo ja, waar?
Computer Collectief heeft 'm ook al http://www.comcol.nl/bestel/siva_j.hts#4983eOp dinsdag 12 maart 2002 16:04 schreef Pyrus52 het volgende:
Issie eigenlijk al in Nederland te krijgen? Zo ja, waar?
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Dimension Plus: €40,99 + €7 verzendkosten = €47,99 totaalOp dinsdag 12 maart 2002 16:23 schreef Locutes het volgende:
[..]
Computer Collectief heeft 'm ook al http://www.comcol.nl/bestel/siva_j.hts#4983e
ComCol: €47,90 + €5 verzendkosten = €52,90 totaal
Ik zou het dan wel weten waar ik zou bestellen...
Verwijderd
Mega cool om via een MOD het op te nemen tegen een fucking BORG cube van 1 km bij 1 km (geen bullshit!)
Heb ook al heel wat FED capiteins met schip en al opgeblazen (Online)...Klingon Accusers roeleren.

En zie hier: Mijn eigen scheepje:

Laten we hopen dat ST BC te modden is...
Ik vind een plat vlak nou niet echt indrukwekkend eigenlijkOp dinsdag 12 maart 2002 22:18 schreef ICBM het volgende:
Waarom heeft niemand het over Klingon Academy?? Veel beter /mooier/uitgebreider dan Starfleet Acadamy...Echte trekkies mogen deze game niet gemist hebben:
Mega cool om via een MOD het op te nemen tegen een fucking BORG cube van 1 km bij 1 km (geen bullshit!)
Plat vlak?Op dinsdag 12 maart 2002 22:20 schreef QuarK het volgende:
Ik vind een plat vlak nou niet echt indrukwekkend eigenlijk
Anyway, ik vind dat Klingon Academy wel degelijk meer dieptegang en vrijheid biedt dan Bridge Commander.
Plat vlak??Op dinsdag 12 maart 2002 22:20 schreef QuarK het volgende:
[..]
Ik vind een plat vlak nou niet echt indrukwekkend eigenlijk
Oh ja, "1km bij 1km" is dd een plat vlak... ICBM had moeten schrijven "1km bij 1km bij 1km"...Op woensdag 13 maart 2002 13:24 schreef JeanLucPicard het volgende:
Denk dat hij de Borg cube bedoeld...
Verwijderd
Iemand die me kan helpen?Op dinsdag 12 maart 2002 15:50 schreef DMaarten het volgende:
grr ik zit in episode 2 alweer vastJe moet naar de Geki colony, krijg je een oproep van Cardassiers dat ze worden aangevallen. Daar ga je dan naartoe, de romulans die aanvielen gaan er vandoor, en de cardassiers zwefen richting astroiden. Ik moet ze dus stoppen maar hoe??? Ik heb vanalles geprobeert, intercept cource, manual fire tractor beam, maar nix wil er gebeuren/werken, krijg alleen maar elke keer te zien dat dat schip er tegenaan knalt
Hoe zijn jullie ervoorbij gekomen?
Werkt precies zoals ze hebben geschreven. Ship targetten, crtl+I en de tractor aanzetten. De rest moet automatisch gaan.Op woensdag 13 maart 2002 15:08 schreef DMaarten het volgende:
Iemand die me kan helpen?
Verwijderd
How pardon, bedoelde 1 km bij 1 km bij 1 km inderdaad (wel logisch toch?) erg indrukwekkend als je 6 borg torpedo's op je af ziet komen...maar niet kan tegen een paar Tri-Kobalt torpedo's..auwieOp woensdag 13 maart 2002 14:09 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Oh ja, "1km bij 1km" is dd een plat vlak... ICBM had moeten schrijven "1km bij 1km bij 1km"...
en 'tactical mode' bij gevechten ziet er erg goed uit. en ja, BoP's zijn zwaar overpowered... met 3 kan je een Warbird makkelijk aan... lijkt me niet erg logisch..
en nog even over StarShip Creator... ik heb nr. 2 liggen thuis, en 't enige wat er leuk aan is eigenlijk, is het kijken om het schip heen. maar verder is er niet veel aan. beetje

tsja, verder... Armada 2 was ook een erg goed spel... moet ik ook nog ergens hebben...
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Voorlopig toch maar even verder met Starfleet Academy / Chekov's Lost Missions. Daar kan ik tenminste snel achter elkaar salvo's afvuren...
(en binnenkort krijg ik hopelijk ook nog Klingon Academy, dan wordt het pas leuk
Iedereen heeft het hier over wel/niet realistisch, maar in het echt bestaat die zooi niet eens voor zover wij weten kan altijd in andere universi etc. etc. zijn
[/beetje offtopic]
Zeurpiet!Op donderdag 14 maart 2002 14:41 schreef Pyrus52 het volgende:
[Beetje offtopic]
Iedereen heeft het hier over wel/niet realistisch, maar in het echt bestaat die zooi niet eens voor zover wij weten kan altijd in andere universi etc. etc. zijn
[/beetje offtopic]
Binnen het fictieve Star Trek universum bedoelen wij dus als we het over wel of niet realistisch hebben...
Verwijderd
reken maar! Kon m'n ogen niet geloven toen ik die 7 (!!) CD zag....lol 1 voor de game en de rest voor coole Films! (waarin je zelf ook nog vragen kan stellen..beste ST game IMHO)Op donderdag 14 maart 2002 13:57 schreef Brian Dickens het volgende:
Ik vraag me af wanneer er cheats en/of mods komen waardoor ik uiteindelijk eens sneller torpedo's kan afvuren. Die lange wachttijd tussen salvo's is echt niet realistisch...
Voorlopig toch maar even verder met Starfleet Academy / Chekov's Lost Missions. Daar kan ik tenminste snel achter elkaar salvo's afvuren...
(en binnenkort krijg ik hopelijk ook nog Klingon Academy, dan wordt het pas leuk)
Starfleet Academy deed mij ook schrikken toen ik de doos opende... zes CD's maar liefst... wow! En nu zijn het er zelfs zeven, ik heb nu ook de expansion "Chekov's Lost Missions"...Op donderdag 14 maart 2002 20:40 schreef ICBM het volgende:
[..]
reken maar! Kon m'n ogen niet geloven toen ik die 7 (!!) CD zag....lol 1 voor de game en de rest voor coole Films! (waarin je zelf ook nog vragen kan stellen..beste ST game IMHO)
Klingon Academy komt binnenkort in mijn bezit...
Maar toch vond ik het spel wel leuk om te spelen (maar net zoals KA ook weer enorm snel uit).
Ooit wel eens van Battle Cruiser gehoord? Daar had je dat soort mogelijkheden om te traden, away missies naar planeten. Je kon zelfs ATV's op de grond droppen en supplies naar beneden beamen om over een orbital bombardment not maar niet te spreken. Jammer alleen dat het spel verder alleen niet werkte... en dat het in de eerste versies wel erg lastig is om een bevolkte planeet te vinden...mmja, kunnen ze geen st game maken waarin je gewoon zelf de ruimte moet ontdekken en rassen ontdekken en bevriend raken enzo..
...
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Ho emoet ik deze game zien..... lijkt het op ST Klingon academy of meer op dominion wars... of toch ST Armada?
Probeer anders een demo ofzo, dan weet je vanzelf of je het wat vindt.
Wat het spel betreft: ik vloog op een gegeven moment ergens en opeens kwam er iets als "secret torpedos" als blauwe ondertiteling op het scherm? Wat is dat? Ik merkte verder niets namelijk...
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
ik ben bij episode 5 mission 3.
Het is niet echt een vet spel moet ik zeggen maar ik verveel me
Verwijderd
Op dinsdag 12 maart 2002 20:50 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
ja ik ook ik heb hem gewoon gedownload hele versie. effe unzippen, cue file loaden met daemon tools, installen en spelen maar. En als je niet met meer leuk vind alles delete kost je geen cent[b]
Dimension Plus: €40,99 + €7 verzendkosten = €47,99 totaal
ComCol: €47,90 + €5 verzendkosten = €52,90 totaal
Ik zou het dan wel weten waar ik zou bestellen...
Maar jah, dat blijft denk ik m'n Trekkie natte droom..
Het enige wat er in de buurt komt is Star Trek: New Worlds, maar dat zeg er echt niet uit en de reviews waren heel negatief. Verder had je nog de turn based Birth of the Federation, wat een Master of Orion clone was. Ging helaas al snel vervelen.
Dus ik wacht nog op de ultieme Star Trek Sim
Tot over 10 jaar

Heb dat spel ook, nog nooit gespeeld en de doos zit nog steeds dicht.Op maandag 18 maart 2002 09:05 schreef STINGnl het volgende:
Het enige wat er in de buurt komt is Star Trek: New Worlds, maar dat zeg er echt niet uit en de reviews waren heel negatief.
Ik moet een taccyon emmitor (dam ST taal is lastig:))vernietigen, er gaat 6 schepen achter je aan, die je nooit alleen aankan dus je vernietigt de taccyon emmitor en dan gaan 3 schepen achter de andere 3 aan,
Met een beetje geluk overleef je dit, maar meestal met nog 10% hull integrity,
waarna je hulp bang wegvliegt en alleen tegen weer 3 nieuwe fighters moet op nemen.
Iemand ideen?
Het hele spel was vrij simpel tot deze missie kwam.
Ik als trekkie vind het een onwijs roelerend spel, lekker sfeertje, ik heb wel wat mods gedownload die het net wat completer maken.
Ik heb al een trainer gevonden voor unlimited torpedo's en reload time, Ik post deze maar niet omdat deze helaas ook in multiplayer werkt, wat erg lame is
Where ever you go, there you are
Maar ach, als echte Trek fan vind ik dit spel zeker wel tof. Ik kan het gewoon niet niet leuk vinden als het met Star Trek te maken heeft.
Btw, is Klingon Academy echt zo tof?? want dan moet ik die ook nog ff aanschaffen
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
Verwijderd
Even wat dingen die me direct opvielen:
- Zoals door anderen eerder gezegd zien de pratende 3d karakters er niet uit...
- Er is nauwelijks naar de serie gekeken wat betreft het warp effect (ook de view op de bridge tijdens de warp, de sterren zijn niet lang genoeg, ook het uit-warp gaan van het schip klopt echt niet met o.a. weer een lichtflits!)
- Ik mis de bridge-achtergrondsound en engine-geluiden (bv. de impulse engines als je gaat vliegen)
- 'Bolletjes' aka de sterren vliegen voor mijn schip en voor een planeet langs (moet onmogelijk zijn!)
- Op tactical kun je volgens mij niet kiezen dat je de photon torpedo's óf de phasers wilt gebruiken (gebeurt willekeurig??)
- Er missen gewoon een hoop details.. bv. het geluidje als er iemand op het grote bridge-display getoond wordt klopt niet (is eigenlijk het hailing-geluid, zie TNG serie)
- Ook de langdradige tutorial (ik kies toch echt voor New Game, niet voor Tutorial) aan het begin is erg vermoeiend...
Let wel, het is een vrij aardig spel maar voor de echte fans valt het tegen als bepaalde dingen niet overeenkomen met de serie.. vind ik dan..
Zucht.. Ik ga 's ff rondkijken naar wat mods, misschien wordt het er dan een stuk beter op...
Ben er nog steeds niet uit...
Ik vind het best een vermakelijk spel... maar ik ben dan ook wel iemand die erg gauw tevreden is met een game als het in star trek genre is
Niet zo snel als hidden evil though...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Hier zit ik dus ook vastOp maandag 25 maart 2002 12:34 schreef Brian Dickens het volgende:
Ik zit nu in een missie waarbij ik m'n schip in een omloopbaan moet krijgen, maar dan zonder gedetecteerd te worden door de satellieten die hun rondjes draaien om de planeet... weet iemand hoe dit te doen? Die vrouw van de helm zegt wel dat ze het schip er onopgemerkt tussen kan frotten, maar hoe laat je haar dat dan doen?

Alleen die ena laaste missie, dat je die 4 hybrids moet verslaan vond ik wel redelijk pittig, maarja gewoon op de onderste schilden mikken en dan kom je er wel.
Ohja en Twan, er kloppen idd niet heel veel dingen, maar een aantal punten hebben ze expres gedaan, zoals de bridge-indeling anders maken en die sterren.
De bridge voor het game-gemak, dat je er sneller bij kan en de sterren vooral voor external view zodat je weet welke richting je op gaat en hoe snel. Je moet er maar bij verzinnen dat het geen sterren zijn maar space debry ofzo
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter