Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

CS'en op Windows2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik loop nog steeds met Win98SE maar heb nu eindelijk een CD van Win2000.... is 't de moeite waard om over te switchen? of krijg ik nog meer problemen erbij?

thxs

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
Half-Life (dus ook CS) loopt hier prima onder windows 2000, maar heb em gewoon in dualboot met 98SE, waarin ik al mijn games speel, maar het wil op zich wel.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb alleen Win2000 professional..
nix geen problemen, loopt als een zonnetje

60fps ofzo met een geforce en P3-667, 256mb

ik speel wel zowat alleen maar Counterstrike en heel soms Unreal Tournament

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 23:48

scim

Nani?

HIero loopt het voor geen meter, maar ik krijg directx en opengl niet aan de gang, software loopt het prima, maar dan wordt het al snel een pixelbrij.
Dus als iemand tips oplossingen heeft om ervoor te zorgen dat het ook werkt met 2000, dus opengl en direct3d etc. dan zou ik dat graag ook willen weten :)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 15:39 schreef Sorcerer@ het volgende:
HIero loopt het voor geen meter, maar ik krijg directx en opengl niet aan de gang, software loopt het prima, maar dan wordt het al snel een pixelbrij.
Dus als iemand tips oplossingen heeft om ervoor te zorgen dat het ook werkt met 2000, dus opengl en direct3d etc. dan zou ik dat graag ook willen weten :)[/quote]wat voor een kaarten heb je dan?

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Bij mij werkt HL ook niet... Als ik hem probeer te starten (onder Win2000 - Win9x doe ik niet meer aan >:)) dan zegt ie 'Half-Life requires Service Pack 3 or higher'. :(
Hij snapt het verschil tussen WinNT en Win2000 dus niet helemaal... Nu moet ik wel zeggen dat mijn versie van Half-Life al bijna anderhalf jaar oud is, misschien dat het met nieuwere versies wel draait. (Zal maandag op school eens een nieuwere versie downen :))
Voor de rest draaien alle spellen hier prima onder Win2000, zowel Direct3D (UT) als OpenGL (Q3)...

--edit
Joepie, nu heb ik hem toch aan de praat gekregen! :) Ik moet zeggen: CS heeft mooie wapens. Alleen dat 16-bit gebeuren staat mij niet helemaal (helemaal niet) aan... Textures zijn zo ongedetailleerd als het maar kan, en als je, als LAN-server zijnde, ff naar het menu gaat dan wordt de game voor de anderen gewoon onderbroken! :(
Niet echt denderend dus, bout-engine... :(
Ik hou het mooi bij Tactical Ops.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• scim

scim

Nani?

Ik heb een tnt 2 m64 (:()
met de detonator 3 drivers

• scim

scim

Nani?

ff naarboven halen.
Maar ik krijg ook UT en dergelijke niet aan de gang met direct3d of opengl in windows 2000 ik denk dat het opengl is of dat directx niet goed geconfigureerd is. :(

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44
Na de nieuwste updates van HL werkt het bij mij onder win2000 helemaal niet meer (stomme netcode).

Gewoon een dual boot maken met win98se, hl is nou eenmaal niet een van de best geprogrammeerde spellen (buggy netcode, zie readme van nieuwste cs release).

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
Bout engine? Is gewoon verbouwing van de kwak engine (merk je ook goed aan die stomme hoeken :( ) die al 2 jaar oud is..snap niet dat mensen em gaan verglijken met UT of Q3.

Flickr | Lego collectie

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Ik weet ook wel dat het de kweek engine is, maar anno (eind) 2000 is dat toch wel een behoorlijk verouderde engine. Het spel op zich vind ik best leuk, ze hebben alleen de verkeerde engine gekozen om het omheen te knutselen... Zonde...

Persoonlijk ben ik nogal fan van de Unreal engine, en die bestond toendertijd ook al. Verder was het niet moeilijk om te zien dat de Unreal engine nog ruimte voor verbeteringen/nieuwe features had (en nog steeds, zie het nieuwe Epic filmpje), terwijl de HL/Kweek engine al uitontwikkeld was. Ze hadden dus toen (toen ze begonnen met CS) wat toekomstgerichter moeten denken en een moderne engine (zoals de Unreal engine) moeten kiezen... IMHO ;)...

O ja, wat wel een voordeel is: die oude engine draait echt als een tierelier op mn PC :) (mag ook wel, op 16bits ;))

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Pagina: 1