Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Gamespeed verhogen, dan kan je sneller bouwen enzo, of bedoel je problemen met je ping?
Waarschijnlijk dat laatste, want de game-speed hadden we op de hoogste stand. Map was ook nog klein...
Heel vreemd, aan systeem kan het niet liggen ik heb een athlon700 hij een pentium3 500.
Moet je voor het internetgamen misschien nog iets softwarematig instellen?
Heel vreemd, aan systeem kan het niet liggen ik heb een athlon700 hij een pentium3 500.
Moet je voor het internetgamen misschien nog iets softwarematig instellen?
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Wij hebben het gewoon geinstalleerd, liep goed, behalve als er 200 units door je scherm banjeren
. Kijk als je een game start voor de tijd eens naar de ping, denk dat je het in je verbinding moet zoeken.
Naar mijn ervaring is kabel niet zo geschikt voor Online games. Je hebt vaak last van packetloss en de ping wil bij mij ook nooit laag liggen.
Daarom ga ik over een klein maandje ook overstappen naar ADSL (de 1Mbit lijn uiteraard, en dan maar hopen dat je later nog kan upgraden naar 2+ Mbit lijntjes)
Daarom ga ik over een klein maandje ook overstappen naar ADSL (de 1Mbit lijn uiteraard, en dan maar hopen dat je later nog kan upgraden naar 2+ Mbit lijntjes)