Functionele midi nog steeds 'not-done'?

Pagina: 1
Acties:

• TiG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-06 14:19
Ik ben bezig met een forum. Het ondersteunt ook privat messages. Nou leek het mij handig om een klein miditje van 3 sec of zo af te spelen als de gebruiker nieuwe pms heeft. Natuurlijk kan de user deze functie uitzetten. Maar wat denken jullie? Zullen er mensen zijn die deze functie aan laten staan of kan ik hem net zo goed weglaten vanwege de grote haat ertegen :)

U gaat door voor de retorische vraag...

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Legt eraan, midi heerst, begrijp me niet verkeerd, maar een blip oid is wat .. handiger .. mp3 in een swf oid?

|{ brrr }] |

Verwijderd

Een bericht als op een forum heeft geen prioriteit ofzo, dus een blip lijkt me niet op zijn plaats. Ik zou eerder een opvallend kleurtje kiezen voor een tekstberichtje.

Een chatroom heeft eventueel wél baat bij zoiets, aangezien daar binnen een korte tijd een antwoord wordt verwacht.

• TiG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-06 14:19
Het miditje moet dus ongeveer hetzelfde deuntje geven als outlook als er nieuwe mail is. Zoiets. Ook is de loop natuurlijk maar 1 keer en als de user er al een keer het geluidje heeft gehoord hoort hij het pas weer als hij nog een nieuwe message krijgt.

U gaat door voor de retorische vraag...

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Op woensdag 27 februari 2002 21:14 schreef TiG het volgende:
Het miditje moet dus ongeveer hetzelfde deuntje geven als outlook als er nieuwe mail is. Zoiets. Ook is de loop natuurlijk maar 1 keer en als de user er al een keer het geluidje heeft gehoord hoort hij het pas weer als hij nog een nieuwe message krijgt.
natuurlijk niet (ongeveer) hetzelfde deuntje als Outlook

dit geeft alleen verwarring en dus irritatie, waardoor mensen het idd niet aanzetten