U gaat door voor de retorische vraag...
Legt eraan, midi heerst, begrijp me niet verkeerd, maar een blip oid is wat .. handiger .. mp3 in een swf oid?
|{ brrr }] |
Verwijderd
Een bericht als op een forum heeft geen prioriteit ofzo, dus een blip lijkt me niet op zijn plaats. Ik zou eerder een opvallend kleurtje kiezen voor een tekstberichtje.
Een chatroom heeft eventueel wél baat bij zoiets, aangezien daar binnen een korte tijd een antwoord wordt verwacht.
Een chatroom heeft eventueel wél baat bij zoiets, aangezien daar binnen een korte tijd een antwoord wordt verwacht.
Het miditje moet dus ongeveer hetzelfde deuntje geven als outlook als er nieuwe mail is. Zoiets. Ook is de loop natuurlijk maar 1 keer en als de user er al een keer het geluidje heeft gehoord hoort hij het pas weer als hij nog een nieuwe message krijgt.
U gaat door voor de retorische vraag...
natuurlijk niet (ongeveer) hetzelfde deuntje als OutlookOp woensdag 27 februari 2002 21:14 schreef TiG het volgende:
Het miditje moet dus ongeveer hetzelfde deuntje geven als outlook als er nieuwe mail is. Zoiets. Ook is de loop natuurlijk maar 1 keer en als de user er al een keer het geluidje heeft gehoord hoort hij het pas weer als hij nog een nieuwe message krijgt.
dit geeft alleen verwarring en dus irritatie, waardoor mensen het idd niet aanzetten