[upgrade] Acer Aspire

Pagina: 1
Acties:

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Topicstarter
Mij is gevraagd of ik voor een kennis hun pc eens wilde upgraden. Het betreft een Acer Aspire XXXX Pentium nogwat. Het belangrijkste is dat de (mooie ahum..) groene kast blijft staan. Ik kan me nu alleen niet meer herinneren of deze kast ook aan de huidige ATX specificaties voldoet. Er staat me iets van bij dat alles een beetje raar in die kast zit en ik ben nu even niet in de gelegenheid om zelf te gaan kijken, dus ik dacht laat ik mijn mede Tweakers eens om hulp vragen.

Kan iemand mij hierover wat meer vertellen?

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21
Misschien op de website van Acer, of anders Google ;)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tjah....een BEETJE meer info kan geen kwaad hoor. Is het een Pentium 1 of 2? Openschroeven die bak..en kijken hoe het zit. Heeft ie een soft-off (dus de powerknop hang niet direct aan de voeding, maar aan het moederboard) of gewoon een knop die direct de 230v schakelt?

Trouwens...dit [OCM]. Hier doen we dingen slopen/mooier maken en harder laten lopen (liefst tot er rook uit komt :P)..ben je dat van plan met je dierbare Acer? OK moven naar [HA] dan :P

I reject your reality, and substitute my own.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Omdat het woordje "case" in de forumnaam staat hoeft dat nog niet te betekenen dat alles wat met Cases hier maar in wordt gegooid he :)

>> [forum=6].

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 20:56 schreef _sNaRs_ het volgende:

.....

Trouwens...dit [OCM]. Hier doen we dingen slopen/mooier maken en harder laten lopen (liefst tot er rook uit komt :P)..ben je dat van plan met je dierbare Acer? OK moven naar [HA] dan :P
Gelukkig is het niet mijn dierbare Acer, ik ben niet kapot van die fabrikant. Maargoed hij heeft bij mijn weten wel gewoon een soft-off, en een ATX mamaplank. Maar wat ik me dus afvroeg, houden zij zich ook aan de standaard voor ATX ?

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"