"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Tjah....een BEETJE meer info kan geen kwaad hoor. Is het een Pentium 1 of 2? Openschroeven die bak..en kijken hoe het zit. Heeft ie een soft-off (dus de powerknop hang niet direct aan de voeding, maar aan het moederboard) of gewoon een knop die direct de 230v schakelt?
Trouwens...dit [OCM]. Hier doen we dingen slopen/mooier maken en harder laten lopen (liefst tot er rook uit komt
)..ben je dat van plan met je dierbare Acer? OK moven naar [HA] dan
Trouwens...dit [OCM]. Hier doen we dingen slopen/mooier maken en harder laten lopen (liefst tot er rook uit komt
I reject your reality, and substitute my own.
Omdat het woordje "case" in de forumnaam staat hoeft dat nog niet te betekenen dat alles wat met Cases hier maar in wordt gegooid he 
>> [forum=6].
>> [forum=6].
Gelukkig is het niet mijn dierbare Acer, ik ben niet kapot van die fabrikant. Maargoed hij heeft bij mijn weten wel gewoon een soft-off, en een ATX mamaplank. Maar wat ik me dus afvroeg, houden zij zich ook aan de standaard voor ATX ?Op woensdag 27 februari 2002 20:56 schreef _sNaRs_ het volgende:
.....
Trouwens...dit [OCM]. Hier doen we dingen slopen/mooier maken en harder laten lopen (liefst tot er rook uit komt)..ben je dat van plan met je dierbare Acer? OK moven naar [HA] dan
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"