SuperGrace 7500. Is dat wat?

Pagina: 1
Acties:

• FaZe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:46
Hey mensen,
Bij Eynstein valt het volgende te halen:
Supergrace SG 7500 64Mb SDR
"Radeon 7500 retail versie met DVI, tv uit en 64mb SDR geheugen.". Iemand enig idee of dat wat is? Hij kost maar €114,- Is dit dan soms een Radeon 7500 VE? En al is het een VE.. hoe erg scheelt dit dan in performance?

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
HEt is iig een versdien met SDR dus de prestaies zijn dan ook weer een stuk slechter. Weet je zeker dat het geen 7200 hoort te zijn die is namelijk standaard uitgerust met SDR.

Ik zou gewoon wat geld bijleggen en een 7500 met DDR aanschaffen.

• FaZe
Weet ik niet zeker nee.. Maar heb al een e-mail gestuurd naar ze...
En ben ook al opzoek naar dan een "echte" 7500 :)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik hoor net van Noud dat deze kaart met een P4 @ 1.8 de volgende scores haalt.

3dmark 2001 3605
3dmark 2000 6800

Niet echt snel dus, wel goede beeldkwaliteit en dualhead.
Leuke kaart dus voor als je niet de laatste spellen wilt spelen maar wel goed beld wil hebben en dualhead.

• FaZe
Ok heel erg bedankt :) Ik weet eigelijk genoeg :)
Ik denk er nog even over na, maar denk als ik geen betere voor niet al te veel geld meer, dat ik hem neem.
Jammer dat de "normale" Supergrace versie (nog) niet te koop is :(

Verwijderd

misschien is een GF2(Ti) wat voor je.

• FaZe
Ik zit al ontzettend lang over alle kaarten na te denken... Maar kwam tot de conclusie dat ik zelf nooit games speel... welliswaar soms strategie als iemand op bezoek is.. Maar dat gaat op mn TNT2 momenteel ook wel goed.
Het gaat me voornamelijk om een kaart die GOED Films afspeeld op mn TV. Daarbij heb ik geen zin in veel klooien met kabels lostrekken e.d. en het beeld moet goed zijn.

Qua snelheid wil ik er al helemaal niet op achteruit gaan natuurlijk...
Ik hoop echt dat ze snel een normale versie binnenkrijgen. De prijs zal dan denk ik rond de €140 euro liggen schat ik... en dat heb ik er dan wel voor over voor meer prestaties die ik misschien ooit zal benutten :7

Verwijderd

Die winkel is zooo duuuuuuuurrrrr BAH :r

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:12
maybe een hercules 8500 met dvi/tv-out, ik zou een retail ati nemen wou ik upgaden, mar men radeonI draait alles nog zeer goed, behalve 3dmark dan (2789), maar dat speel ik toch niet :z, ati heeft best vette 2d + beste hardware dvd op een videokaartje

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Als je geen spellen speelt is dit juist wel een goede kaart.
De radeon is goed met tv-out, de kaart is veel sneller dan een tnt2, de beeldkwaliteit is gewoon goed.
En omdat het de retail is zul je er ook wel vd software bij krijgen (even vragen aan Noud)

Andere optie is misschien de GF4MX wel 50 euro duurder, maar iets sneller in games (hoewel minder geavanceerd dan de radeon ondersteund bv. geen bumpmapping) TV-out is wel okay, maar denk ik niet het nivo van de Radeon.

Dus die Supergrace is zo slecht nog niet en zeker geen stap achteruit t.o.v. je tnt2.
Pagina: 1