• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:59

racoon

mooowwww

Topicstarter
Wie weet er ook met welk programm en hoe ik muziek op me telefoon kan zetten, ik kom er niet uit

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:32

Nakebod

Nope.

Volgens mij, weet niet zeker, lang geleden gebruikt, dat C25play dit kan,
en ik had ergens nog een ander programma,
weet naam niet meer, was een soort alles in 1, die kon logo, rintone en telefoonboek aanpassen e.d.

Moet je eens op specefieke siemens ringtone sites kijken, kans dat daar software bij staat, is groot.

Edit: Of bedoel je met muziek, mp3?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

gewoon de dataexchange software van de bijgeleverde cd installeren ?
en anders ff downloaden vanaf de siemens site he

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
En dan dan kan ik zien wat er op me kaart staat daarstaat een mapje met mp3 maar hoe zet ik daar nou liedjes in

Verwijderd

Mp3 downloaden. mapje mobile openen. mp3 slepen naar mapje MP3 en zie daar je hebt een MP3 in je toestel >:)

Verwijderd

hoi,

Ik ben op zoek naar deze tel. kun je me mischien vertellen waar je 'm hebt gekocht en voor hoeveel *D ;) bedankt

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
kijk ff op www.bestelmaar.nl

Maar als ik dus op het icoontje mobile klik dan kan ik daar een mp3 inzetten ja maar hoe zet ik hem dan in me tel want dan druk ik op de knop aan de zijkant om mp3 te willen luisteren en dan zegt ie bestand niet gevonden , en als ik bij card info kijk en dan mp3 zie ik dat er een nummer instaat iemand enig idee hoe ik dat oplos, als ik er een mp3 opzet zegt ie soms ook iets met interface wat betekend dat??

Pagina: 1