tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Verwijderd
Huh daz toch een Appel of niet??
of is dit uit een ECHT blad???
zo ja het is van inet..plz LINK
Verwijderd
De kick van Electric!
of woon je toevallig in dezelfde plaats als waar conrad gevestigd is.
www.conrad.nlOp woensdag 27 februari 2002 20:32 schreef Blue_Tweaker het volgende:
EDIT!
Huh daz toch een Appel of niet??
of is dit uit een ECHT blad???
zo ja het is van inet..plz LINK
daar kun je de catalogus aanvragen =]
De kick van Electric!
I reject your reality, and substitute my own.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ok, waar issie te koop?Op woensdag 27 februari 2002 20:39 schreef _sNaRs_ het volgende:
Die pomp...dat is gewoon een Eheim met een opschroefreservoir.
[afbeelding]
Want ik zoek een vervanger voor mijn vtek pompje
Da klopt das een baggere site, mareh kun je die nu op een p4 noordbos zetten?Op woensdag 27 februari 2002 20:38 schreef Tubby het volgende:
klopt ossie, was de link alweer vergeten omdat ik altijd de gids gebruik =]
de conrad site is bagger trouwens
De kick van Electric!
U kunt deze voor slechts Euro 3,40 / Hf l. 7,50 ( incl. verzendkosten) bestellen.Op woensdag 27 februari 2002 20:35 schreef Ossenaar het volgende:
[..]
www.conrad.nl
daar kun je de catalogus aanvragen =]
Da's wel minder..
Nou, een eheim kan je het beste kopen bij www.aquariaveldhuis.nl (boven de 75 gulden GEEN verzendkosten, en ze zijn echt goedkoop en liev daarOp woensdag 27 februari 2002 20:41 schreef Tubby het volgende:
[..]
Ok, waar issie te koop?
Want ik zoek een vervanger voor mijn vtek pompje
Ik heb gewoon zelf zo'n reservoir geknutseld...
Verwijderd
Maar los daarvan: ik zou bij de Conrad geen merkloze spullen (de waterkoelingsset) kopen, dat is IMHO bagger.
tnx, ik wist al van die winkel want daar heb ik mijn vtek ook vandaan, maar die info van die pomp komt goed van pas. tnx!Op woensdag 27 februari 2002 20:47 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Nou, een eheim kan je het beste kopen bij www.aquariaveldhuis.nl (boven de 75 gulden GEEN verzendkosten, en ze zijn echt goedkoop en liev daar)Tip: ga voor de Eheim 1048, 600 l/u, die is superstil en krachtig zat. Het is verleidelijk om voor twee tientjes maar een 1250 te kopen (1200 l/u)...dat heb ik gedaan..maar dat ding vibreert als de ziekte! En die extra flow...dat boeit geen f*ck. M'n computer is geen straaljager meer sinds ik waterkoeling heb; het is een dieselagreggaat geworden
Die opschroefreservoirs heb ik nog nerges in de winkel gezien...misschien dat ze em kunnen bestellen bij aquaria veldhuis?
Ik heb gewoon zelf zo'n reservoir geknutseld...
TheProphet agreesOp woensdag 27 februari 2002 20:51 schreef Shivo het volgende:
Conrad uut Bookel!
Maar los daarvan: ik zou bij de Conrad geen merkloze spullen (de waterkoelingsset) kopen, dat is IMHO bagger.
Verwijderd
Ik weet niet of je het weet maar dat is niet merkloos hoor. En conrad verkoopt zeker geen troep, en als het niet goed is kun je het zo terug sturen en krijg je je geld terug.Op woensdag 27 februari 2002 20:51 schreef Shivo het volgende:
Conrad uut Bookel!
http://www.innovatek.de/Op woensdag 27 februari 2002 20:56 schreef TheProphet het volgende:
[..]
TheProphet agrees
Daar komt het vandaan. Hoe kun je Eheimpompen nou merkloze troep noemen
Het ging mij meer om de naamloze spullen... ofcouse zijn die pompen okOp woensdag 27 februari 2002 21:02 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
http://www.innovatek.de/
Verwijderd
Ja precies dat bedoelde ik maarOp woensdag 27 februari 2002 21:02 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
http://www.innovatek.de/
Helaas is het blok om te jankenOp woensdag 27 februari 2002 21:05 schreef TheProphet het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de naamloze spullen... ofcouse zijn die pompen ok
bagger setje voor veel te veel geld
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Krijg je gewoon bij de conrad catalogus, als je een keer wat besteld krijg je dat ding paar keer peer jaar gewoon gratis in de bus staan altijd wel leuke dingen inOp woensdag 27 februari 2002 20:35 schreef The_Duke het volgende:
is dat een conrad foldertje?? hoe kom je er aan?? wil ik ook.
of woon je toevallig in dezelfde plaats als waar conrad gevestigd is.
Maar ik bouw toch liever mijn watercooling setup zelf.
Ik vind het blok ook er zo kut uit kan zien dat het wel eens van de eerste 2cool kwaliteit kan zijn.Op woensdag 27 februari 2002 21:11 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Helaas is het blok om te janken
met een oppervlakte van 8 cm2 ofzo, ach, wat is nu 60 gradens tressed onder geklokt met waterkoeling
Verwijderd
Geen troep dus: http://www6.tomshardware.com/cpu/02q1/020102/index.html
Kicks the shit out of Swiftech.
De onderdelen staan niet op schaal, dat moet je wel bedenken. Als je naar de 4 schroeven kijkt, moet dat blok toch aardig groter zijn dan het voetje dat ik op mijn mobo heb zitten. Ik denk dat de foto wat vertekent.Op woensdag 27 februari 2002 22:16 schreef roedie het volgende:
Ik vind het blok ook er zo kut uit kan zien dat het wel eens van de eerste 2cool kwaliteit kan zijn.
met een oppervlakte van 8 cm2 ofzo, ach, wat is nu 60 gradens tressed onder geklokt met waterkoeling
Bij Ome Tom zie je dat dat blok even groot is als het voetje van de processor.
Wel inderdaad een hele mooie manier van vastmaken...
Macbook Pro
swiftech heeft een bout radiatorOp woensdag 27 februari 2002 23:11 schreef Michaeltjuh het volgende:
Ehm.. Ome Tom is ander laaiend enthousiast over innovatec.
Geen troep dus: http://www6.tomshardware.com/cpu/02q1/020102/index.html
Kicks the shit out of Swiftech.
en ome tom is ook niet alles
die weet niet eens dat als je een + draad op de 12v lijn van je voeding aansluit en de - draad op de 5v lijn. Dat je dan 7 volt ipv 8 krijgt die hun aangeven
Verwijderd
Ik hoop een radiateur, anders wordt het lekker warmpjes in die kastOp woensdag 27 februari 2002 23:16 schreef epsilon het volgende:
[..]
swiftech heeft een bout radiator
Als je (1x per jaar ?) iets koopt bij conrad blijf je gewoon in het systeem zitten en krijg je dus altijd de nieuwe catalogus in huis en al die extra restpartij krantjes.Op donderdag 28 februari 2002 20:12 schreef _ferry_ het volgende:
ik kreeg vandaag opeens weer post van conrad, vroeger ook, toen opeens niet meer, nu weer wel, kan nu GRATIS catalogus aanvragen, das wel beter, kennen ze ook nmaar beter doen ook, ik ga dat ding niet kopen hoor!!! en als ik enm heb hebben ze kans dat ik er wat bestel
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik blijf toch bij Dangerden als beste blok.
Verwijderd
LOL.. Ik krijg de conrad katalogus al jaren gratis thuisgestuurd... Zowel hoofd katalogus als voorjaars-, gereedschap-, modelbouw, kerst-, restparijtenkatalogus...Op woensdag 27 februari 2002 20:43 schreef freakstar het volgende:
[..]
U kunt deze voor slechts Euro 3,40 / Hf l. 7,50 ( incl. verzendkosten) bestellen.
Da's wel minder..
Ennuh... gratiz is niet duur, dus dit laat ik lekker zo...
Maar daar hebben wij helemaal niks aan.Op donderdag 28 februari 2002 20:33 schreef DynamiX het volgende:
[..]
LOL.. Ik krijg de conrad katalogus al jaren gratis thuisgestuurd... Zowel hoofd katalogus als voorjaars-, gereedschap-, modelbouw, kerst-, restparijtenkatalogus...
Ennuh... gratiz is niet duur, dus dit laat ik lekker zo...
Of ik moet wat bestellen of ik betaal voor de katalogus.
Dat zijn de opties die de wij hebben.