• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:08
Ik heb een iPaq 3630 en wil die binnenkort uitbreiden met een 256 mb compact flash kaartje + silver slider :9~

Nu heb ik rondgekeken en het viel me op dat er grote verschillen zaten tussen de prijzen van compact flash geheugen in Amerika en Europa.
In de pricewatch kost 256 mb minimaal € 140 terwijl je in Amerika al voor $ 77 (= € 87,23) zo'n kaartje hebt (http://www.datadrive4all.com/index.cfm?t=pls&id=1090).
Natuurlijk wel merkloos maar zelfs merken als sandisk zijn voordeliger.

Is het de moeite, al dan niet via een inkoopactie, om compact flash geheugen in Amerika aan te schaffen of zitten er volgens jullie toch wel haken en ogen aan??

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
er moet nog 19% BTW bij, en je hebt hele hoge verzendkosten(er moet ook verzekering bij enzo).

Verwijderd

naar mijn weten zijn die kaartjes in europa hetzelfde als in de vs

enige wanneer je problemen zou kunnen krijgen, is wanneer het kapot gaat... maar de kans dat zo'n kaartje kapot gaat is volgens mij best klein

verzendkosten en verzekering vallen volgens mij wel mee, je krijgt eerder te maken met extra belasting die je nog moet betalen, omdat je spullen invoert

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:08
Ik zag dat de kosten voor internationaal verzenden rond de $ 30 lagen. Ze doen wel moeilijk met betalen want ze accepteren alleen American Express creditcards of je mag het overmaken.

Maar is die 19% BTW en verzekering noodzakelijk?? Kan men niet gewoon een naamloos pakketje opsturen naar Nederland dat net zo goed van je naar Amerika geëmigreerde oma kan komen die liefdevol voor jou een tweakers trui heeft gebreid ;)??

Enne kent iemand nog andere (Europese/Amerikaanse) sites die ook cheap cf aanbieden???

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..