Toon posts:

[d2 lod] server probleem (high level :))

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort met mijn nieuwe D2 kar een erg vaag en irritant probleem. Soms kan ik gewoon spelen en soms niet, kan geen game maken of joinen. Als ik mijn kar kies krijg ik dit te dien
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~stokm074/tweakers/vaag.jpg
Dit gebeurt geheel random, bij al mijn andere kars gebeurt het niet.
Ik heb absoluut GEEN gedupte items op een kar.

heeft iemand een idee / oplossing voor dit probleem. Of zijn er meerdere personen met dit probleem.

Verwijderd

Blizzard heeft zelf geen flauw idee hoe het komt geloof ik, het gebeurt bij heel veel mensen en het probleem lost zich meestal na een tijdje vanzelf op...

Verwijderd

Topicstarter
jep het lost zichzelf op, meestal na een uurtje of 2 :( maar iemand enig idee hoe het komt (vast door die dupers)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 09:45
Op woensdag 27 februari 2002 20:29 schreef nantasquad het volgende:
jep het lost zichzelf op, meestal na een uurtje of 2 :( maar iemand enig idee hoe het komt (vast door die dupers)
tis een bug in Diablo
staat op www.diabloii.net ergens in t nieuws

Bier, Whiskey en Metal!!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zoals ik grote topic al zei, enchant bug :) lees het maar op de frontpage van dii, linkje staat in andere topic :)

Verwijderd

Topicstarter
There is a new bug with Enchant. If you cast it on yourself and leave the game while it's active, your character will display oddly, and probably be unable to join or create a game for 10 or 15 minutes. This has been confirmed in testing, and you can see a forum post about it here. Note that Lava Gout gloves will cast Enchant on you as well, so be sure it wears off before you leave the game if you use those.

We're also getting a lot of reports from players of other character display bugs. Your character in chat or the selection screen will show up with a weird icon over them, at Clvl 200+, Hardcore instead of Softcore or vice versa, etc. All of these glitches appear to be temporary, so don't panic, just wait a bit and Bnet will fix itself. More details here.
aha nu weet ik hoe het komt, dus geen enchant meer voor mij of mijn huurling.

tnx
Pagina: 1