Beste CD-R?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• BigDplayboy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-03-2025
Hallo,

Tja, simpele vraag. En voor een aantal misschien een simpel antwoord, maar ik vraag graag een beetje onderbouwde mening, iets in de richting van een onderzoek. Mensen die zeggen van:"ik heb dit merk, en nooit problemen mee gehad", ken ik al genoeg.
Er zal toch heus wel ooit onderzoek naar gedaan zijn? En wie kwam daarbij als beste uit de bus....

Heel erg bedankt,

[ Voor 1% gewijzigd door Dirk op 11-09-2023 21:47 . Reden: Naam verwijderd ]

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 19:54
Ik gebruik al zo'n 5 jaar TDK cd-r's en heb hier werkelijk nog nooit problemen mee gehad. Vooral voor Audio-CD's ben ik hier zeer goed over te spreken.

Zo'n half jaar tot een jaar geleden stond er een test in de consumentengids en zij kwamen tot dezelfde conclusie. TDK is het beste voor Audio CD's :)

• Malebolgia
  • Laatst online: 22-01 23:59

Malebolgia

Move, or be moved

is zelfs ooit een nieuwsbericht over geweest hier. zoek ff in het nieuws, of bij hardware-bechmark sites (google is bliss ;)

enne, je naam hoeft hier echt niet onder je post.
veel plezier met wat FAQ's lezen, en voor de rest: welkom op GoT :)

"People should know when they're conquered..."

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 18:06
Op woensdag 27 februari 2002 20:02 schreef a3konijn het volgende:
Ik gebruik al zo'n 5 jaar TDK cd-r's en heb hier werkelijk nog nooit problemen mee gehad. Vooral voor Audio-CD's ben ik hier zeer goed over te spreken.

Zo'n half jaar tot een jaar geleden stond er een test in de consumentengids en zij kwamen tot dezelfde conclusie. TDK is het beste voor Audio CD's :)
TDK is idd prima merk.. Gebruik ik ook vaak (sorry :P) en worden meestal wel positief getest volgens die blaadjes..

welkom trouwens, en lees ff de FAQ mbt het afsluiten van je post...

Verwijderd

kijk hier eens... er is uitgebreid getest en er wordt ook beschreven hoe:

cdmediaworld

Die Taiyo Yudens koop ik altijd bij opus waar het parrot heet.

• Gianni Rombios
  • Niet online
Momenteel bij Norrod 24x Fuji cdr in normale jewelcase voor 8 euro per 10. Die roeleren als een beest :D

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

Sharad R

lurking is an art

Denk dat de meeste cd-r's wel goed zijn...

anders hadden ze het zoiezo niet gered..

De keus die je nou nog moet maken, is wat je zelf denlt dat het ebste is...want zoveel merken, zoveel stemmen..

iedereen heeft wel een personelijke favo...had ik ook met philips silver premium...heb op de hcc pas mmore gekocht, spindel, zonder opdruk..dit bljken dus gewoon 700mb te zijn(ging uit van 650)..en werken hartstikke fijn...de philips ook trouwens..

The more I learn, the less I know, I just realised

Verwijderd

Er is er maar 1 de beste, en dat is Philips Silver premium's (mits ze uit de tayo-yuden fabriek komen), dit zijn werkelijk fantastische cd's, ik heb er al vele honderden mogen branden en tot nu toe zijn er maar 3 mislukt (waarvan 2 mijn eigen fout).

Ook voor audio cd's zijn ze zeer goed.

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
LIFETEC 80min/700MB/24x van de aldi........top cd's, en dat voor €0,60/stuk >:)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 20:19 schreef EmilneM het volgende:
LIFETEC 80min/700MB/24x van de aldi........top cd's, en dat voor €0,60/stuk >:)
Ik heb juist problemen met die goedkopie's van de Aldi en Lidl. Niet het branden, of lezen, maar na een maand of 4 bladderen die randjes van de toplaag eraf, en dan kan je de CD wel wegflikkeren....

edit:

Ik gebruik altijd Verbatims, kost wat maar dan heb je ook wat :P

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Er zijn via de search een heleboel ervaringen te vinden met verschillende merken CD-R's..
Ik zou zeggen: Maak daar eens gebruik van :)

[search=ervaring cdr]

Oh, en nog even een andere tip. Lees dit topic ook even: [topic=309815/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.