GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Wat voor voorschakel weerstand heb je gebruikt. Ik zou is een wat kleinere weerstand proberen, dat helpt mischien al genoeg.
voorschakelweerstand?
hoeft toch niet... het is alleen "vervangen" van de bestaande rooie led
GoT a clue? Specs
Verwijderd
jah, weerstand zit in het printplaatje...Op woensdag 27 februari 2002 20:00 schreef 007BigHarry het volgende:
voorschakelweerstand?
Verwijderd
Dude thnx voor het starte van deze topic ik heb dezelfde muis tiz toch die zilveren ofzo met een blauwe bovenkant en zilveren knopjes en een ook een blauw doorzichtige onderkant?
[Mja ik wil ook weten welke Ledje's ik PRECIES moet hebben
]
EDIT:

alleen is hij hier van schuin achter genomen [de foto] dus lijkt hij boller
maar hij is helemaal niet zo bol
[Mja ik wil ook weten welke Ledje's ik PRECIES moet hebben
EDIT:

alleen is hij hier van schuin achter genomen [de foto] dus lijkt hij boller
je moet gewoon zo'n extra felle van conrad hebben.......zoek maar eens op LED op de conrad-site
Verwijderd
dat weet je ZEKER?Op woensdag 27 februari 2002 20:33 schreef EmilneM het volgende:
je moet gewoon zo'n extra felle van conrad hebben.......zoek maar eens op LED op de conrad-site
5mm of 3mm btw?
ja, dat weet ik zeker.....hij doet t bij jou niet omdat ie niet fel genoeg is.......Op woensdag 27 februari 2002 20:35 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[..]
dat weet je ZEKER?
5mm of 3mm btw?
je hebt toch je muis open gehad en de ouwe eruit gehaald.......nou....dat formaat schijn je opnieuw nodig te hebben
5mm normaal gesproken (ook in mijn logitech)Op woensdag 27 februari 2002 20:35 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[..]
dat weet je ZEKER?
5mm of 3mm btw?
had ook de verkeerde
je moet een rond de "1000mcd" hebben (zal wel de licht opbrengst zijn)
veel succes en laat maar van je horen als het gelukt is
Verwijderd
DudeOp woensdag 27 februari 2002 20:42 schreef EmilneM het volgende:
[..]
ja, dat weet ik zeker.....hij doet t bij jou niet omdat ie niet fel genoeg is.......
je hebt toch je muis open gehad en de ouwe eruit gehaald.......nou....dat formaat schijn je opnieuw nodig te hebben
ik heb m nie opengemaakt NOG!
Ennuh dude hierboven thnx..
ik gaat ff me Dingutje open maken
Ongeveer 1500 mcd moet je hebben (of meer natuurlijk). Misschien werkt rond de 1000 ook al, maar dat weet ik niet zeker...
Ik heb ze bij Radio Centrum in Utrecht gehaald, die hadden ultra-bright blauwe LED's, voor 5 geloof ik...
Ik heb ze bij Radio Centrum in Utrecht gehaald, die hadden ultra-bright blauwe LED's, voor 5 geloof ik...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Kent er niemand een goedkopere en ook een op internet bestelbare plek?Op woensdag 27 februari 2002 22:13 schreef Demoniac het volgende:
Ongeveer 1500 mcd moet je hebben (of meer natuurlijk). Misschien werkt rond de 1000 ook al, maar dat weet ik niet zeker...
Wat voor een weerstand dan?Op woensdag 27 februari 2002 19:52 schreef Xplosive het volgende:
Wat voor voorschakel weerstand heb je gebruikt. Ik zou is een wat kleinere weerstand proberen, dat helpt mischien al genoeg.
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Vergeet mijn opmerking. Ik wist niet dat je een bestaande led ging vervangen. Normaal als je een led plaatst zet je daar een weerstand voor die de stroom door je led bepaald, hoe groter de weerstand hoe kleiner de stroom-> hoe minder licht. Maar in dit geval zit de weerstand op de print en wordt het lastig om deze te vervangen.Op donderdag 28 februari 2002 14:08 schreef Yuri het volgende:
[..]
Wat voor een weerstand dan?
Pagina: 1