Ik wil een Laptop

Pagina: 1
Acties:

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Zoals het topic al zegt... ik wil een laptop!

Ik heb overal nog twijfels over.. wil ik een spik splinter nieuwe, wil ik een tweedehandsie... grootste struikelblok is geld!

Zijn er geen creative manieren om aan een laptop te komen zonder er te veel voor te hoeven betalen..
-iets met belasting ofzo... als student moet je toch wel ergens een voordeeltje uit halen
-bedrijven aanschrijven... met de fantastische economie en de 1000-den onslagenen zullen er toch wel bedrijven zijn die inmiddels meer laptops dan werknemers hebben... worden dat soort laptops niet de consumentenmarkt op geslingerd.

Nou niet vragen waarvoor... ik wil wat twaeken is eigenlijk meer voor de heb..>:)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
- schrijf bedrijven aan en kijk wat het oplevert
- bel de belastingdienst en vraag hoe het met studenten zit

denk dat je dan al een heel end bent, en dan weet je het 100% zeker :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Kijk eens op computerbeurzen... ik heb mij Armada E500 (zakelijke laptop) voor een redelijke prijs op de beurs gekocht. Ook een laptop uit een bedrijf dat ze om -weet-ik-welke-reden- weg deed.

Alleen een problematisch punt is in zulke gevallen vaak de accu!! Mijne is gelukkig nog tip-top. Maar als je pech hebt, krijg je een 'versleten' accu waar dus niet zoveel power meer in zit.

Kep nu 2 2e hands armada's. Van beide pc's zijn de accu's nog goed!!

Misschien zit er veel verschil in accu's van verschillende laptops? Misschien zit er veel verschil tussen de accu's van de home-laptops en de zakelijke-laptops?

Maar beide accu's gaan zo'n 2,5 uur mee!!

Verwijderd

Hee Zerveza,

Op dell.com kun je je eigen laptop samenstellen.
En uit al eerdere topics kun je er het een en ander over lezen.

[topic=412718/1/25]

:P

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 19:27 schreef DrWulm het volgende:
Hee Zerveza,

Op dell.com kun je je eigen laptop samenstellen.
En uit al eerdere topics kun je er het een en ander over lezen.
[topic=412718/1/25]
:P
Bedankt voor de tip.... maar ff verder.. zijn er mensen die ervaring hebben met het aanschrijven van bedrijven?? is daar enige succeskans?

Verwijderd

ik kende een gast die bij een reclame bureau werkte, daar hadden ze laptops over, en, ik kreeg er een mee met tas, boekjes, lader en allemaal accesoires! >:)
moest wel eerst contact opnemen met de baas en een goede reden zeggen. Maar ik kwam makkelijk in contact met die baas ivm die gast die ik kende.

• rnmt
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Als je student bent, is het vaak mogelijk om via je school/universiteit "goedkoop" laptops te kopen.

Maar kijk ook eens op veilingen...daar worden vrij vaak goedkope laptops aangeboden!

Throw me a freakin' bone here

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 08:24
probeer het eens bij een bedrijf dat failliet is, die alles openbaar moet verkopen.
Pagina: 1