Toon posts:

ADSL Datalimiet??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben sinds twee dagen ADSL 512/64 (MxStream, Xs4all) in ons stud-huis; Is er toevallig iemand die ons kan vertellen hoeveel je per maand kan downloaden zonder dat je boze brieven, dreigementen van Xs4all en afgesloten telefoonlijnen krijgt????
In 2 dagen hebben we nu 2 Gb+ gedowned, zowieso even minderen dus...

Verwijderd

Nee je hoeft niet te minderen. Rond de 40/50 gb begint xs4ll te zeuren.

Use the search for some more info :)

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:59
XS4ALL houdt op zich geen individuele ADSL gebruikersstatistieken bij. Wel zien we in het algemeen - over het totaal van alle ADSL-klanten - een enorme toename van het dataverkeer, zowel up als down, in vergelijking met klanten die inbellen via modem of ISDN. Dat is conform onze verwachtingen. We hebben enige ervaring met breedbandinternet opgedaan in Amstelveen, waar we sinds juni 1998 110 klanten bedienen via kabelinternet. Vanuit die ervaring hebben we voor de introductie van ADSL veel extra bandbreedte ingekocht. Wij streven niet naar het bijhouden van individuele statistieken, maar naar het vaststellen van een redelijk gemiddelde. Vervolgens kun je abonnees die een factor X (bijvoorbeeld 10 keer) meer verbruiken dan dat 'redelijke' gemiddelde, op een andere manier laten betalen voor de kosten dan de 'gewone' abonnees. Dat kan zijn een tarief per extra mega of gigabyte, of overschakeling naar een ander, bijvoorbeeld zakelijk, abonnementstype waar het 'gemiddelde' hoger ligt. Op dit moment hebben we nog te weinig ervaring en te weinig betrouwbare statistieken om dat redelijke gemiddelde vast te stellen.

Duidelijk?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb wel ergens gehoord 30 gb ofzo? Maar het is niet echt een datalimiet, maar een fair use policy.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

ben toch benieuwd...
waarom heb je dat niet gevraagd toen je het abo afgesloten hebt?

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

2gb in twee dagen valt nog wel mee,

ik heb ooit eens 2.7 GB in 1 dag gedownload, kreeg ik de transferdetails gemaild.

• The Dutchman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 07:54
Crosspost??

http://forum.fok.nl/showtopic.php/111948/1/25

Maakt mij niet uit hoor!

----------------------------------------

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-08 11:54

Rannasha

Does not compute.

Bij Planet was het d8 ik 30 gig maandelijks, ik neem aan dat het bij de andere ook daar in de buurt ligt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

mmm ik down me gek met de 10 pc's die op mxstream staan aagesloten maar ik heb nog niets gehoord van hun !!!
[offtopic] hoe houd ik eigenlijk prcies bij hoeveel dataverkeer ik heb

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 23:20 schreef djspot het volgende:
mmm ik down me gek met de 10 pc's die op mxstream staan aagesloten maar ik heb nog niets gehoord van hun !!!
[offtopic] hoe houd ik eigenlijk prcies bij hoeveel dataverkeer ik heb
du-meter downloaden en installeren :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 23:22 schreef blackd het volgende:

[..]

du-meter downloaden en installeren :)
is du-meter een soort of een naar van software

Verwijderd

met een tooltje zoals netstat-live dat is wel ergens op internet te vinden :)

Dat geeft een hele mooie grafische grafiek van je up- en downstream + je cpu (etc.) belasting. :9~

Geheel gratis en draait prima op je server waar winroute de boel verdeeld, tenminste bij mij wel :Y)

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:41

qless

...vraag maar...

Ach, xs4all is nie moeilijk....

Hier in bels doet mijn provider (easynet) dat ook gelukkig niet, maar officieel is 10GB per maand de limiet :r

(en ik kan 11 GB per 24uur halen....maar zelfs toen waren ze nog niet aan het zuren)

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Pagina: 1