Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarom nou?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom deze nou dicht? Ik heb wel gezocht, alleen (nog) geen verstand van dat soort zaken. Sinterklaas vond ik in deze beslissing wel een beetje drastisch...of niet??

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, deze was het:

[topic=424503/1/25]

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Op woensdag 27 februari 2002 18:45 schreef WernerBootsman het volgende:
Waarom deze nou dicht? Ik heb wel gezocht, alleen (nog) geen verstand van dat soort zaken. Sinterklaas vond ik in deze beslissing wel een beetje drastisch...of niet??
deze? welke? :?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

er zijn volgens mij al heeeeeeeeeeeeelveel topics over dit onderwerp :)

Verwijderd

eerst is je topcittitel te vaag en je vraag is nog vager.

Het is een beetje zoiets als Albert Heijn binnenlopen met de vraag : "ik zoek wat te eten"

En dit topic sla ik eigenlijk steil van achterover.
-enorm foute topictitel
-er is echt niets drastisch aan

Als je ergens geen verstand van hebt ga je jezelf eerst een beetje informeren lijkt me. We zijn hier geen persoonlijke verkoopadviseur.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Precies, kijk een beetje in de lopende topics van de weken en kijk op de websites die daar gegeven worden.

Zeggen "ik wil een mp3 speler, welke?" is niet echt een topic. We willen (eigenlijk eisen) wel behoorlijk wat zelfwerkzaamheid bij het kiezen ervan. Bijna iedereen kan zelf kiezen, jij dus ook. Als je twijfels hebt of snapt niet wat iets betekent, kan je het even nazoeken of navragen.

Dit soort topics schieten iig niet op (wordt gewoon een opsomming van "deze moet je hebben, nee deze).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 18:54 schreef JvS het volgende:
Precies, kijk een beetje in de lopende topics van de weken en kijk op de websites die daar gegeven worden.

Zeggen "ik wil een mp3 speler, welke?" is niet echt een topic. We willen (eigenlijk eisen) wel behoorlijk wat zelfwerkzaamheid bij het kiezen ervan. Bijna iedereen kan zelf kiezen, jij dus ook. Als je twijfels hebt of snapt niet wat iets betekent, kan je het even nazoeken of navragen.

Dit soort topics schieten iig niet op (wordt gewoon een opsomming van "deze moet je hebben, nee deze).
Daar zit wat in, mijn excuses. Ik zal goed op zoek gaan en mijn vraag (eventueel) later anders formuleren.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok, ben blij dat je het begrijpt :).

Als we hier niet op ingrijpen, dan staat het binnen no time vol met dit soort topics en is het niet echt heel erg interessant meer om te lezen :o. Vandaar de iets hardere aanpak. Het nadeel van een Heel groot forum. uitzonderingen werken helaas niet.

Ik verklaar deze afgehandeld :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.