Toon posts:

wat kan het probleem zijn...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer dus een probleem op te lossen bij een computer, weet niet wat er allemaal in zit aan hardware, maar op dit moment zit er een thunderbird 1K , msi k7tpro2 viakt133, videokaart tnt2 , hd , floppy en cd fikker in de rest is alles dr uit. als dit alles dus opgestart wordt doet het het een minuut of 2~4 waarna het systeem er mee stopt, geen beeld geen hd niks maar fans blijven wel draaien.

wat kan hier het probleem zijn

btw het is een periodiek probleem, soms een paar maanden niet dan weer week problemen

Verwijderd

welke fans blijven er draaien? die van je koeling of die op je mobo?

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
geen hitteprobleem of brakke voeding of slechte powerknop of ergens sluiting.

Verwijderd

Topicstarter
cpu fan ook, dus mobo krijgt nog stroom

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
gewoon een msi bord met kwalen.
het zijn net italiaanse auto's die dingen. doen ze het, dan is het top, alleen ze gaan vaak kapot.

Verwijderd

Topicstarter
is er niet een mobotest proggie?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Wat heb jezelf allemaal geprobeerd en wellicht uitgesloten? Ik bedoel, het kan van alles zijn.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
geheugen al omgewisseld,

maar alle lampies blijven t dus doen, ook op mobo, hd is constant bezig alsmede cd en cd writer

resetknop reageerd niet

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Altijd lastig zo'n vraag. Als je zelf bezig bent heb je d'r vaker wat meer 'gevoel' bij (en een eigen manier van alles bij langs gaan). Kijk of alles goed vast zit, en de cpu/cooler checken kan ook geen kwaad (hot spots door verlopen thermal paste of zo).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Klinkt toch als een hitteprobleem als ik het zo hoor, ik kijk eens of je cpu koeler goed vast zit, het zou kunnen dat het clipje niet strak genoeg zit en dat ie dan kan bewegen zodat ie niet altijd even goed contact maakt.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Pagina: 1