"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Verwijderd
google rules?Op woensdag 27 februari 2002 18:34 schreef iGadget het volgende:
Heb ik net kersverse 2.2.20 kernel gebakken op m'n laptop, krijg ik bij het booten de volgende foutmelding continu in beeld:
kmod: failed to exec /sbin/modprobe -s -k binfmt-464c, errno = 8
Iemand enig ID wat dit inhoudt en beter nog, hoe ik het oplos?
Thanx alvast...
mmmmm'kay... jij wint 
dammit... 1 optie fout staan dus, mag ik weer 3 uur gaan wachten voor die p1-133 die zooi heeft gecompiled
dammit... 1 optie fout staan dus, mag ik weer 3 uur gaan wachten voor die p1-133 die zooi heeft gecompiled
Misschien is het handig voor je om op een andere bak te compileren, en daarna naar je laptop sjouwen.Op woensdag 27 februari 2002 19:04 schreef iGadget het volgende:
mmmmm'kay... jij wint
Eh... dat heb ik een paar keer geprobeerd, maar dat ging zo gruwelijk mis dat ik sindsdien alleen nog maar kernels compile op de bak waar ze op komen te draaien.
* iGadget is een prutser, ok ok...
Is het eigenlijk mogelijk om een losse module achteraf nog te compilen (als blijkt dat je d'r weer eens 1tje over het hoofd hebt gezien), zonder dat je de hele f*cking kernel en alles wat daarbij hoort opnieuw moet compilen?
* iGadget is een prutser, ok ok...
Is het eigenlijk mogelijk om een losse module achteraf nog te compilen (als blijkt dat je d'r weer eens 1tje over het hoofd hebt gezien), zonder dat je de hele f*cking kernel en alles wat daarbij hoort opnieuw moet compilen?
Ja
Gewoon make clean dep modules modules_install
Gewoon make clean dep modules modules_install
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Overdrijven is ook een vak. Ik had op een slome Digital Prioris XL 5100DP met 2 Pentium 100's anderhalf uur werk, terwijl maar 1 van de 2 CPUs aangestuurd werd (dat was ook de reden voor een andere kernel)Op woensdag 27 februari 2002 19:04 schreef iGadget het volgende:
mmmmm'kay... jij wint
Mjah maar voor ik een fatsoenlijke kernel heb gebakken, waar ook daadwerkelijk alles inzit wat er in hoort, lukt mij _nooit_ in 1 of 2 keer helaas... dus ik ben sowieso 3 uur bezig
Pagina: 1