Om monitoren te mogen storten moet je geloof ik wel wat betalen.
Als het nog werkt hebben 2e-hands-winkels vaak wel interesse, die knappen spul op en verkopen het weer.
Als het nog werkt hebben 2e-hands-winkels vaak wel interesse, die knappen spul op en verkopen het weer.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
hehe, dankje 
maar ik kan eigenlijk weinig websites vinden waar ik informatie kan vinden over het wegdoen van oude hardware etc.
iemand die die websites wel weet te vinden?
(enkel kindersites met "wat gebeurd er met")
maar ik kan eigenlijk weinig websites vinden waar ik informatie kan vinden over het wegdoen van oude hardware etc.
iemand die die websites wel weet te vinden?
(enkel kindersites met "wat gebeurd er met")
Verwijderd
weet niet waar je het moet laten, maar ik kwam laatst dit tegen: http://www.wxs.nl/computer/0,1178,73_399_358847_2517,00.html
Heb vorig jaar nog een 286 in een scherpe HighScreen kast naar Roemenie laten brengen, waren ze superblij mee (zat ook een harddisk in met Windows 3.1 UK en Word 1.1a erop
)
Oude ISA kaarten zonder drivers die ik toch nooit meer gebruik (lees: AUI en BNC kaartjes van vaag merk) gooi ik meestal gewoon in de kliko. Kasten heb ik hier nog staan, moet nog ff informeren wanneer de oud-ijzer-koopman weer bij mn buurman komt. HD Diskettedrives recycle ik gewoon: worden bewaard en later in nieuwe puters gestopt, die oude gele krengen zie je niet in die kasten van tegenwoordig en ze werken beter dan menig modelletje van SONY waar de kabel weer eens verkeerd om op aangesloten moet worden.
Oude kabels spaar ik, kan je altijd weer gebruiken.
Ofwel: alleen waardeloze troep gaat weg, de rest vindt z'n plekje wel bij de mensen die er blij mee zijn
Oude ISA kaarten zonder drivers die ik toch nooit meer gebruik (lees: AUI en BNC kaartjes van vaag merk) gooi ik meestal gewoon in de kliko. Kasten heb ik hier nog staan, moet nog ff informeren wanneer de oud-ijzer-koopman weer bij mn buurman komt. HD Diskettedrives recycle ik gewoon: worden bewaard en later in nieuwe puters gestopt, die oude gele krengen zie je niet in die kasten van tegenwoordig en ze werken beter dan menig modelletje van SONY waar de kabel weer eens verkeerd om op aangesloten moet worden.
Oude kabels spaar ik, kan je altijd weer gebruiken.
Ofwel: alleen waardeloze troep gaat weg, de rest vindt z'n plekje wel bij de mensen die er blij mee zijn
Verwijderd
Of bel de lokale kringloop eens op.
Die zijn er ook vaak hastikke blij mee.
Maar waarom mag het perse niet aan de milieustraat gebracht worden
Als je er vanaf wilt moet je 'm gewoon daar droppen en anders in delen in je container gooien.
Ik zie eigenlijk het 'probleem' niet zo.
Die zijn er ook vaak hastikke blij mee.
Maar waarom mag het perse niet aan de milieustraat gebracht worden
Als je er vanaf wilt moet je 'm gewoon daar droppen en anders in delen in je container gooien.
Ik zie eigenlijk het 'probleem' niet zo.
Of post wat je over hebt op dit forum , met daarbij een bordje: "Gratis af te halen"
Dat dan weer wel......
Verwijderd
heej doe je daar niets meer mee??? waar woon je ergens??? ik kan nog wel van die achterplaatdingen gebruiken waar je kaarten op vastzetKasten heb ik hier nog staan, moet nog ff informeren wanneer de oud-ijzer-koopman weer bij mn buurman komt
Hiero niet hoor, mocht gewoon gratis kast + monitor bij de andere zetten in de container op de gemeentelijke stortplaats.Op woensdag 27 februari 2002 18:34 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Om monitoren te mogen storten moet je geloof ik wel wat betalen.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Kan je gewoon (gratis) inleveren bij gemeentelijk depot...
Daarvoor heeft men sinds een jaar of 3 de zgn "verwijderingsbijdrage" die je bij aankoop van elektro apparatuur betaalt...
Daarvoor heeft men sinds een jaar of 3 de zgn "verwijderingsbijdrage" die je bij aankoop van elektro apparatuur betaalt...
Pagina: 1