Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Ik gebruik altijd een klein beetje tandpasta 
Maar in de search kun je meer trucjes vinden hierover
Maar in de search kun je meer trucjes vinden hierover
Ik doe altijd een beetje deo erop en dan met een zacht doekje wrijven.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
[search=kras op cd]
Daar vind je alle mogelijke oplossingen.
Maar idd met tandpasta, alhoewel ik die nooit begrepen heb.
Of een iSO van maken op de laagste snelheid, alhoewel dat dus niet gaat lukken omdat het een PS2 spel is.
Of een iSO van maken op de laagste snelheid, alhoewel dat dus niet gaat lukken omdat het een PS2 spel is.
There is no magic.
Tandpasta is heel fijn schuurmiddel en dan schuur je het plastic (?) om de kras heen weg, totdat je de kras niet meer ziet.Op woensdag 27 februari 2002 18:32 schreef The Will het volgende:
[search=kras op cd]
Vandaag is het feest en morgen ook.
Volgens mij word gewoon de kras opgevuld. Je haalt niks weg ofzoOp woensdag 27 februari 2002 18:58 schreef GeJe het volgende:
[..]
Tandpasta is heel fijn schuurmiddel en dan schuur je het plastic (?) om de kras heen weg, totdat je de kras niet meer ziet.
Een kras opvullen lijkt me geen zin hebben. Immers een cd werkt met putjes ed, als je dan een kras gaat opvullen, zie ie die putjes niet meer. Het lijkt me dat die cd dan ook niet meer werkt.
There is no magic.
werkt toch wel hoor, bij mijn red alert 2 cd haperde eerst de filmpjes constant door een kras, en na wat tandpasta was het verholpen...Op woensdag 27 februari 2002 19:40 schreef The Will het volgende:
Een kras opvullen lijkt me geen zin hebben. Immers een cd werkt met putjes ed, als je dan een kras gaat opvullen, zie ie die putjes niet meer. Het lijkt me dat die cd dan ook niet meer werkt.
Dat kun je dan beter met BlindREAD doen, dat programma is speciaal gemaakt voor brakke cd's te kopieëren.Op woensdag 27 februari 2002 19:33 schreef 007 het volgende:
De CD kopieren werkt bij mij ook wel eens.
In BlindWRITE zit BlindREAD, dus dat je niet denkt dat ik nu een vergissing maak.
🌞🍃
Brasso wil ook wel helpen (maar tandpasta is goedkoper
)
Tandpasta (en brasso ook) is geen schuur middel maar een polijst middel, je polijst de kras zeg maar weg...
Tandpasta (en brasso ook) is geen schuur middel maar een polijst middel, je polijst de kras zeg maar weg...
Ik zou de diepste krassen proberen te vereffenen met wat koperpoets... of gewoon terug gaan en zeggen dat die CD gefucked is.
Concrete Loop Watercooling
Anoniem: 9704
ff de haakse slijper er in pleuren hahahaha wat ben ik toch leuk 
Nee ik gebruik daar altijd een zeer fijn slijp goedje voor wat poll heet het zit in een blauwe tube heeeeeel goed spul!
Nee ik gebruik daar altijd een zeer fijn slijp goedje voor wat poll heet het zit in een blauwe tube heeeeeel goed spul!
Laatst zag ik op tv bij zo'n tvshop (die met die Belgen) een apparaatje waarmee je de krassen zou verwijderen. Lijkt me bs, maar t zag er wel overtuigend uit.
ik heb hier zo'n kitje liggen met van die vloeistof,
die als het ware de krasjes opvult (ofzowiets)
kosten iets van 20gulden toen der tijd,
en werken goed
die als het ware de krasjes opvult (ofzowiets)
kosten iets van 20gulden toen der tijd,
en werken goed
Anoniem: 47316
Beetje Brasso Koperpoets erop en dan met een zachte doek uitwrijven... werkt perfect
had een MP3 cd waar ik de helft van de mp3 maar kon luisteren... daarna allemaal...
had een MP3 cd waar ik de helft van de mp3 maar kon luisteren... daarna allemaal...
Anoniem: 28219
Als je dat spel gehuurd heb dan gauw terugbrengen die rommel. Een cd met krassen is toch niet goed joh. En tandpasta? Wat dacht die gast die dat heeft uitgevonden? Tandpasta is om je tanden te poetsen... Gebruik gewoon cdpolish...
Tandpasta is een polijst middel (je polijst je tanden er mee maar op een cd moet het in princiepe ook werken...)Op donderdag 28 februari 2002 15:52 schreef DaWout het volgende:
Als je dat spel gehuurd heb dan gauw terugbrengen die rommel. Een cd met krassen is toch niet goed joh. En tandpasta? Wat dacht die gast die dat heeft uitgevonden? Tandpasta is om je tanden te poetsen... Gebruik gewoon cdpolish...
erm... dude.. het is een PS spel ..Op woensdag 27 februari 2002 19:52 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat kun je dan beter met BlindREAD doen, dat programma is speciaal gemaakt voor brakke cd's te kopieëren.
In BlindWRITE zit BlindREAD, dus dat je niet denkt dat ik nu een vergissing maak.
Anoniem: 399
op zich ku je de krassen wel vullen met water, dat heeft ongeveer dezelfde brekingsindex...
alleen je moet het op z'n plek houden, dat kan nog wel een seen uitdaginkje worden. maar een échte tweaker draait daar natuurlijk z'n hand niet voor om
alleen je moet het op z'n plek houden, dat kan nog wel een seen uitdaginkje worden. maar een échte tweaker draait daar natuurlijk z'n hand niet voor om
*psst* PS2Op donderdag 28 februari 2002 20:55 schreef Toulinash het volgende:
[..]
erm... dude.. het is een PS spel ..
C:\>_
Pagina: 1