Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met Windows XP en Samsung M100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 4 maanden terug een Samsung M100 gekocht. Schitterend ding. Alles werkt perfect, nergens last van. Totdat ik opeens Windows XP geinstalleerd had op beide pc's hier, en mijn mp3's op mijn telefoon wilde zetten. Hij pakt mijn telefoon alleen niet. Nou heb ik samsung opgebeld. Maar die wisten me te vertellen dat er waarschijnlijk ook geen WXP versie uit komt van de mp3software (MP3 Manager) voor de m100.

Nou is mijn vraag. Hoe kan ik het misschien toch aan de gang krijgen? Er zit een parallele kabel tussen mijn telefoon en mijn pc. Als ik bij de programma eigenschappen de Compatibiliteitsmodus aanzet werktie ook niet. Heeft iemand een idee of een algemene tip hoe ik die software werkend kan krijgen?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je veel ruimte kunt missen op je HDD, dan zou ik gewoon winME ernaast installeren.

Verwijderd

^^^Kick^^^
Ik heb hier het zelfde probleem...
als ik m onder xp opstart geeft ie aan dat de telefoon niet goed is aangesloten..
nog niemand een oplossing?? of software updates????

Verwijderd

Heb hier hetzelfde probleem.

Heeft iemand inmiddels drivers gevonden voor XP?

Verwijderd

SCHOP!!

Verwijderd

Heeft nog niemand iets gevonden?

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 16:42
Even totaal iets anders over dit telefoontje:
ik heb er hier ook een liggen, maar hij is in de wasmachine geweest.
Er is niet meer mee te bellen, de mp3 speelfunctie doet het nog wel, ik kan nog files down/uploaden, maar de geluidskwaliteit is verre van om over naar huis te schrijven.
Weet iemand of hier iets aan te doen is, of kan ik hem net zo goed weggooien?

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:37
Ik heb ook een Samsung SGH-M100. Ik zoek al een jaar naar een oplossing, maar ben tot nu toe nog niets tegen gekomen. :( Ik heb het opgelost met een dualboot XP/98. Een andere manier is er jammer genoeg denk ik niet...

Verwijderd

Nog steeds na al deze jaren geen oplossing?
Pagina: 1