Ik heb 4 maanden terug een Samsung M100 gekocht. Schitterend ding. Alles werkt perfect, nergens last van. Totdat ik opeens Windows XP geinstalleerd had op beide pc's hier, en mijn mp3's op mijn telefoon wilde zetten. Hij pakt mijn telefoon alleen niet. Nou heb ik samsung opgebeld. Maar die wisten me te vertellen dat er waarschijnlijk ook geen WXP versie uit komt van de mp3software (MP3 Manager) voor de m100.
Nou is mijn vraag. Hoe kan ik het misschien toch aan de gang krijgen? Er zit een parallele kabel tussen mijn telefoon en mijn pc. Als ik bij de programma eigenschappen de Compatibiliteitsmodus aanzet werktie ook niet. Heeft iemand een idee of een algemene tip hoe ik die software werkend kan krijgen?
Nou is mijn vraag. Hoe kan ik het misschien toch aan de gang krijgen? Er zit een parallele kabel tussen mijn telefoon en mijn pc. Als ik bij de programma eigenschappen de Compatibiliteitsmodus aanzet werktie ook niet. Heeft iemand een idee of een algemene tip hoe ik die software werkend kan krijgen?