Ik erger me er nu al aan (ben er net 1 dag) dat er veel script dingen worden behandeld in het Webdesign & Graphics forum en er word niks aan gedaan.
Wie legt me dit uit?
Wie legt me dit uit?
Webdesign & Graphics
Het forum voor webdesign, (D)HTML, Javascript, graphics,
3D-rendering, Flash en alles wat ermee te maken heeft.
Programming & Webscripting
Het programmeer en webscripting forum bij uitstek voor echte applicaties, PHP, MySQL, ASP, etc.
Allemaal hele koele dingen, maar niet altijd even makkelijk.
Als je er zelf niet meer uitkomt: hier zitten de experts.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Sja.. zijn verschillende meningen over. Is pas een topic over geweest over de naam van Programming & Webscripting in Lieve Adjes. Maar tot zover moeten we er maar mee leren levenOp woensdag 27 februari 2002 18:14 schreef DrayzeN het volgende:
Okey sorry, ik zou het Programming & Webscripting want Webscripting valt javascript ook onder of niet soms?
Dat is al heel vaak besproken. Als ik de naam zie, zou ik ook zeggen "het is een script", maar het schijnt veel meer met de opmaak van een pagina te maken hebben, dan met een echt scriptachtig iets. Dus past het beter bij webdesignOp woensdag 27 februari 2002 18:14 schreef DrayzeN het volgende:
Okey sorry, ik zou het Programming & Webscripting want Webscripting valt javascript ook onder of niet soms?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq