Hey Peepz I Need help.. Ik ben pas net aangemeld, maar kom hier altijd voor info.. Maar dit keer geen antwoord op mijn vraag. Dus moet ik hem zelf ff posten.. Hope Ya'll will help. Het gaat namelijk om de serial van Renegade.. Heb het spel net binnen maar geen serial. mag een gebruikte zijn natuurlijk, gaat me nu eerst niet om het spelen op internet, als dat zo ver is dan koop ik het orgineel wel. Pleaze reply with helpfull info
Dat mag je hier dus niet vragen.. En het is C&C Renegade, niet Red Alert... Anders lees je eerst de FAQ eventjes ofzo...
Als je hier altijd komt had je dat moeten weten... geloof ik trouwens geen bal van
Als je hier altijd komt had je dat moeten weten... geloof ik trouwens geen bal van
Warez, gamez enz. requests zijn uiterst verboden op GoT.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
Schuey>> Haal het weg want anders heb je zo een OW te pakken 
Dit is warez, maar dat si al gezegd :
Dit is warez, maar dat si al gezegd :
Hij heeft nu wel door dat het niet mag denk ik.. Negeer dit kansloze topic verder nou maar, dan gaat ie zo vanzelf wel dicht.. Heeft weinig zin om 'm hoog te houden..Op woensdag 27 februari 2002 18:02 schreef Dieter het volgende:
lame ass ... ben je nou echt ZO stom ?
Verwijderd
edit ff je post, anders krijg je een waarschuwingOp woensdag 27 februari 2002 18:05 schreef kenzo-nl het volgende:
Jezus, doe rustig.. Wist ik niet.. maar goed ik zal verder zoeken, bedankt voor jullie reply
Oei oei slaperd, als je altijd hier komt weet je toch wel dat dit niet mag

Dit wordt zeker een OW
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Ik weet niet of jullie je dit nog kunnen herinneren: [topic=396113/1/250]
Dat is namelijk precies wat jullie aan het doen zijn. Dus als jullie zo doorgaan met zeggen "Dit wordt zeker een OW" of woorden van gelijke strekking, dan zijn jullie zelf ook de lul.
So act wise!
Edit: Moet ik wel de goeie link geven natuurlijk
Dat is namelijk precies wat jullie aan het doen zijn. Dus als jullie zo doorgaan met zeggen "Dit wordt zeker een OW" of woorden van gelijke strekking, dan zijn jullie zelf ook de lul.
So act wise!
Edit: Moet ik wel de goeie link geven natuurlijk

There is no magic.
The will:
Mod wannabe.......
Mod wannabe.......
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Nee hij heeft gelijk.. en kap nou eens met dit topic de hele tijd te schoppenOp woensdag 27 februari 2002 18:20 schreef Dinictus het volgende:
The will:
Mod wannabe.......

Sssttt.... niet zeggen. 
Damn man, ik probeer jullie alleen maar te helpen GVD, en dan krijg ik er nog commentaar op ook
Edit: Is dat de nieuwste rage ofzow? Sneller zijn dan ik?
Damn man, ik probeer jullie alleen maar te helpen GVD, en dan krijg ik er nog commentaar op ook

Edit: Is dat de nieuwste rage ofzow? Sneller zijn dan ik?
There is no magic.
GoT begint een beetje een politiek te krijgen...
goed mag dit nu ook niet
goed mag dit nu ook niet
Nee dit mag ook niet en The Will heeft gelijk.
Moet ik weer een hoop mensen mailen.
Moet ik weer een hoop mensen mailen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.