Toon posts:

Vaag probleem monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een Pentium 4 met een Matrox Millennium G550 DualHead, waar een Philips 109P20 en een Iiyama Visionmaster aanhangen. Verder heb ik als besturingssysteem Windows XP Prof.

Op het Philips scherm komen iedere keer van die vage beeldjes die weer verdwijnen als je het beeld ververst of iets anders opstart.
Hierbij een printscreen van het probleem:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014826701
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014827395
Ik heb trouwens de nieuwste drivers van zowel de Matrox kaart als de Philips monitor.

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

Get feit dat je er een printscreen van kunt maken, geeft al aan dat het niet aan de monitor ligt... En sowieso, het vage probleem wat je in je foto ziet kan uberhaupt niet door een monitor veroorzaakt worden. Dus: het ligt aan je Matrox, waarschijnlijk acceleratieproblemen. Denk eens aan AGP & Chipset-drivers; nieuwe of nou net oudere drivers nemen; Het ligt in ieder geval NIET aan je monitor :P
Suc6 !

Verwijderd

Get feit dat je er een printscreen van kunt maken, geeft al aan dat het niet aan de monitor ligt...
Oh, dus als jij je monitor uitzet kan je geen printscreen maken? |:(

Dit heeft gewoon maken met je drivers.

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Zo zag mijn beeld er ook uit toen ik mijn G400 te ver had opgevoerd. Waarschijnlijk crasht ie als je hem intensief aan het werk zet (3D).
BTW, mijn G400 is dood gegaan (bleek toch stuk te zijn of zo iets), maar mijn huidige werkt hardstikke goed.

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

>>quote:
>>---------------------------------------------------------->>----------------------
>>Get feit dat je er een printscreen van kunt maken, geeft >>al aan dat het niet aan de monitor ligt...
>>---------------------------------------------------------->>----------------------
>>
>>Oh, dus als jij je monitor uitzet kan je geen printscreen >>maken?
>>Dit heeft gewoon maken met je drivers.

KiP, niet zo kakelen, ;) je leest niet goed...!