css formulier ? dhtml menu ? met javascript ? 
wat bedoel je in hemelsnaam ?!
wat bedoel je in hemelsnaam ?!
Verwijderd
Ik ga raden wat het probleem is 
Volgens mij wil ie een item uit een DHTML menu (met javascript en css, DOH!
) kiezen wat dat via een formulier verwerkt wordt... 
Gokje hoor
Volgens mij wil ie een item uit een DHTML menu (met javascript en css, DOH!
Gokje hoor
Volgens mij wil ie de complete bron van een DHTML menu in een textarea plakken

//edit: textarea mét CSS!!
//edit: textarea mét CSS!!
wat ik bedoel is dat je een stylesheet hebt met daarin het dhtml menu. ik heb namelijk weinig zin om in elke pagina de dhtml code te plakken.
Verwijderd
je kunt gewoon een extern javascript bestand maken, en oproepen met:
<script type="text/javascript" src="blaat.js"></script>
Basic shit...
<script type="text/javascript" src="blaat.js"></script>
Basic shit...
dat heb ik ook wel. zelfs voor 4 soorten browsers. maar in de head en body moet ik nog een stuk javascript zetten. en dat had ik dus graag in een stylesheet gezien.
Verwijderd
Dat kun je toch ook in zo'n apart .js file zettenOp woensdag 27 februari 2002 18:06 schreef Jojoba het volgende:
dat heb ik ook wel. zelfs voor 4 soorten browsers. maar in de head en body moet ik nog een stuk javascript zetten. en dat had ik dus graag in een stylesheet gezien.
Verwijderd
Ik heb tegenwoordig nergens meer CSS of Javascript in m'n source. M'n HTML is puur HTML, en er staan dus ook geen onload="blaat();" attributes met javascript functies in.
Wel staan er nog <script> tags, maar die verwijzen allen naar een extern javascript bestand, en ik link in de head naar een CSS bestand (of meerdere).
Maar goed, post eens een voorbeeld van wat je nu hebt, want _alle_ JS en CSS kan uit de html.
Wel staan er nog <script> tags, maar die verwijzen allen naar een extern javascript bestand, en ik link in de head naar een CSS bestand (of meerdere).
Maar goed, post eens een voorbeeld van wat je nu hebt, want _alle_ JS en CSS kan uit de html.
Dat bedoel ik. ik heb het ook in .js file zitten. maar er zit ook een gedeelte in het html bestand.Op woensdag 27 februari 2002 18:07 schreef Tigereye het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook in zo'n apart .js file zetten
en dusOp woensdag 27 februari 2002 18:18 schreef Jojoba het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. ik heb het ook in .js file zitten. maar er zit ook een gedeelte in het html bestand.
Verwijderd
Dat is toch niet verboden ofzo...Op woensdag 27 februari 2002 18:18 schreef Jojoba het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. ik heb het ook in .js file zitten. maar er zit ook een gedeelte in het html bestand.
Verwijderd
Post nou even een gewoon voorbeeld, dan kunnen we je vertellen hoe het anders kan.Op woensdag 27 februari 2002 18:36 schreef Jojoba het volgende:
Laat maar
Ik zal wel zien of ik er uit kom. Bedankt iig.
(slotje?)
Eén stukje source zegt meer dan 1000 woorden
Verwijderd
Je bedoelt een dhtml menu waarvan de layout totaal wordt bepaald door een css bestand. Ja dat kan
Maw: skinnable dhtml menu
Maw: skinnable dhtml menu
Pagina: 1