www.digireflex.nl
oud
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Kolere!

Kan je die ook ergens kopen? Zoja.... hoeveel $
Kan je die ook ergens kopen? Zoja.... hoeveel $
iddoud
en hij is ook niet eens zo heel erg mooi en die "kop" (of wat het ook is) aan de voorkant, heeft 2 nadelen:
- k*t airflow
- k*t herrie
Airflow is niet k*t...Op woensdag 27 februari 2002 17:28 schreef internetinfo het volgende:
idd
en hij is ook niet eens zo heel erg mooi en die "kop" (of wat het ook is) aan de voorkant, heeft 2 nadelen:
- k*t airflow
- k*t herrie
Fan's zijn te regelen dmv schakelaar's dus.... je kunt alle kanten op.
Op woensdag 27 februari 2002 17:31 schreef p-de-geus het volgende:
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
gaaf
edit:
Lama.... je had het al in de gaten
Lama.... je had het al in de gaten
Nah dat ben ik niet met je eens.. ten eerste ziet het er echt wel vet uit.. en daarbij: veel mensen hebben toch al een intake aan de voorkant, als je een beetje goede fan hebt valt het met die herrie ook nog wel mee. Zie het als een originele fanduct, heel wijs gedaanOp woensdag 27 februari 2002 17:28 schreef internetinfo het volgende:
[..]
idd
- k*t airflow
- k*t herrie
Hij zal wel niet te koop zijn, want het is een geheel met de front van de kast. Dat wordt zelf met papier-maché ofzo aan de gang vrees is
Ik denk dat hij het plastic verhit heeft ofzo, en het zo heeft uitgetrokken over een mal/sjabloon (hoe je het ook wilt noemen) ofsow.Op woensdag 27 februari 2002 17:34 schreef Mephix het volgende:
[..]
Hij zal wel niet te koop zijn, want het is een geheel met de front van de kast. Dat wordt zelf met papier-maché ofzo aan de gang vrees is
oud? inderedaad, ik heb hem al eens gezien volgensmij, op een site met echt 10tallen casemods,
Nee, hoor; ik vind 'm ook spuuglelijk. Wat een kermiskarretje man! ;rOp woensdag 27 februari 2002 17:36 schreef viper007 het volgende:
ben jij toch de enige !
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()