Toon posts:

ATX voeding heeft geen 4-stekker...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst een atx mobo met een pentium II maar ik heb nu een msi k7t turbo2 mobo maar daar moeten 2 stekkers in. 1 20-delig en een 2x2 stekker maar die zit niet op mijn voeding....waar ligt dit aan en wat kan ik er aan doen.

Vast iets makkelijks maar ik weet nie hoe ik verder moe

Alvast bedankt

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
officieel moet je zo'n p4 voeding hebben die wel zo'n aansluiting heeft. (en nog een aansluiting, at connector look-a-like) volgens mij zijn er geen verloopjes voor.

je bordje zal het waarschijnlijk gewoon doen trouwens zonder dat extra stekkertje. alleen je kunt problemen krijgen met je stabiliteit.

maar ja, een gewone k7t turbo doet het ook gewoon zonder extra stekker (zit er niet op) en die verschilt niet echt wezenlijk van een turbo II.

wat je wel moet bedenken: als je eerst een p2 had, heb je waarschijnlijk max een 250 watt voeding, wat me niet genoeg lijkt voor de proc die je er op gaat zetten.

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Volgens mij is dat de aansluiting voor je videokaart als je een Agp pro kaart hebt. Je hoeft hier dus geen voeding op aan te sluiten. Let inderdaad wel op dat je voeding zwaar genoeg is.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens het mobo boekjes and I quote:

Attach the ATX power supply to the connector and it will supply power to the installed CPU

denk het dus niet...

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Op woensdag 27 februari 2002 17:20 schreef coldasice het volgende:
Volgens het mobo boekjes and I quote:

Attach the ATX power supply to the connector and it will supply power to the installed CPU

denk het dus niet...
Denk het dus wel want hier hebben ze het over de 20-delige stekker, en dus niet over die andere stekker.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!