Toon posts:

P4 mobo met toekomst?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit al weken te twijfelen over wat nou te doen voor een nieuw systeem.
Mijn BX board met een cel1100...goedkoop maar eigenlijk duur omdat het maar 300mhz winst geeft.
Een XP systeem..maar die krengen worden zo warm en aangezien ik op een houten bovenverdieping zit wordt het in de zomer wel een beetje errrug warm.

Dus zit ik nu te denken aan een P4 systeem met rambus.
Waar ik dan nu een P4 1.7 in wil knallen en in de toekomst gaarne een snellere...dus misschien met sneller rambus geheugen.
Zit ik op toms HW te lezen, die P4/2666 test, ABIT TH7II mobo...dat is toch een i850 board met Memory Clock van 400 MHz.
Lees ik iets verder dat de i850E, die pas in juni komt
400 MHz/533 MHz Mem clock heeft.
Hoe heb oom tom dit nou gedaan dan...want hij heb wel 533Mhz geheugen gebruikt?

Ennieways...wat ik dus zoek is een mobo waar ik een tijdje mee vooruit kan..al zal het nooit meer zo lang als mien BXje zijn..snifsnif.

Verwijderd

oom tom heb zijn bordje overgeklokt lijkt het....
stout jongetje

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
als je nu een P4 systeem gaat kopen (no matter what mobo) zou ik IIG een 1.8A kopen ipv een 1.7

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een XP systeem..maar die krengen worden zo warm en aangezien ik op een houten bovenverdieping zit wordt het in de zomer wel een beetje errrug warm.
een xp is geen thunderbird. xp's worden stukken minder warm. een tb 1400 wordt idd vrij warm, maar een xp is al een stuk schappelijker. mijn xp met een intel boxed cooler er op wordt max 45 graden ofzo. en een xp boxed cooler draait nou niet echt hard. met de originele spire herrie cooler werd ie 42 graden.