Kabelinternet in Rotterdam?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Mijn broer gaat over een maand in R'dam wonen en wil graag internet via de kabel. Welke mogelijkheden zijn er daar? En, vooral, hoe is de kwaliteit? Hij wil graag het goedkoopste abo wat er is want om snelheid gaat het niet.

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Prettig dat de search weer werkt, nietwaar? :)
Is al vaker gevraagd..

Maargoed.. goedkoopste abo is een traag ding met ISDN snelheid van Quicknet/Sonera. Kijk ff op hun site voor specs.

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
d8 dat chello onlangs daar hun markt aandeel aan het verbreden zijn.

zie: WebWereld

PC specs

Verwijderd

Al komt hij in postcode gebied 3030-3032 te wonen kan hij beter even w88 met een abbo bij bART.
't schijnt dat het segment dat hun van UPC gebuiken (LC5) op het moment te vol aan het raken is. Als het een beetje meezit gaan ze dat segment binnen een half jaar upgraden (hopelijk!). Je zal op zich geen hinder ondervinden tijdens het surfen, maar Quaken is echt een hel! :( Afentoe heb je om de 5 minuten een lag van 30 sec. Schijnt dat de upload dan even blijft 'haperen' whatever that means.

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 23:39 schreef Jorma het volgende:
Prettig dat de search weer werkt, nietwaar? :)
Is al vaker gevraagd..[/quote]Ik heb gezocht maar heb echt niks kunnen vinden met de search van GoT. :(
Maar toch bedankt, ik ga ff wat sites tsjekken.

Verwijderd

Ik zit nu al twee jaar bij UPC/Sonera(Quicknet) in rotterdam en heb een powerabbo voor 80,- inde maand en bijna nergens last van :)
Maar nou las ik vandaag net dat in 2001 de markt volledig overgenomen gaat worden door Chello, de dochtermaatschappij van UPC. Daar heb ik nou net heel veel slechte verhalen van gehoord op dit forum :(
Maar ja in 2001 heb ik toch al ADSL :):):)

Verwijderd

Hmm ik heb een Powerabbonnement van Sonera Quicknet en ben er zeer tevreden over.

Voor die 89 piek per maand kan ik iedereen dit aanraden
Pagina: 1