Toon posts:

mobieltje kopen? SUPER goedkoop in duitsland!

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik was ff aan het zoeken naar een goedkope locatie voor het aanscaffen van een

Siemens Sl45

toen kwam ik fonmarkt.de tegen, daar kost deze gsm slechts euro 345 (nieuw en zonder abbo) dit is bijna niet te geloven. Zijn deze gasten werkelijk zo goedkoop of zit er toch ergens een addertje onder het gras (heb niks kunnen vinden)

Ook andere gsm's zijn er vele malen goedkoper dan in nederland (zelfs met verzendkosten erbij) mede vanwege de lage btw in duitsland wellicht? of zijn er addertjes onder het gras ! help?!

Verwijderd

geen addertje imho, ik heb bij een ander bedrijf in duitsland mijn nokia 8210 gekocht ruim een jaar geleden voor 350 gulden. Je moet alleen oppassen als je het laat opsturen, ik weet niet spies hoe dat werkt, maar wellicht moet je er dan alsnog belasting over betalen ?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee geen belasting -> transactie binnen de EU.

Verwijderd

Topicstarter
gewoon onder rembours op laten sturen?
echt ongeloofelijk in nederland kost ie 458 euro en in duitsland MAAR 345 !! das vet een stuk goedkoper!

zijn er nog instellingen in die tel. waardoor ie alleen voor duitsland zou werken (we hebben het hier wel over een tel. zonder abbo) maar wie weet wat die duitsers ermee uitspoken.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij Let's Talk in Utrecht zag ik de SL45 een paar maanden geleden voor 349 euro in de aanbieding. Ik heb er nog even aan gedacht om hem te kopen, het was de laatste, maar toch maar niet gedaan. Ik heb toch maar de T68 gekocht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 16:34 schreef haas het volgende:
Bij Let's Talk in Utrecht zag ik de SL45 een paar maanden geleden voor 349 euro in de aanbieding. Ik heb er nog even aan gedacht om hem te kopen, het was de laatste, maar toch maar niet gedaan. Ik heb toch maar de T68 gekocht.
Goede keus ;) Maar is inderdaad niet duur nee :)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ervaring met deze of andere (duitse) gsm shops?

Ik vraag me verder af of phonehouse enzo allemaal zo goedkoop zijn, gezien de advertenties op internet niet..

Mischien is er nog iemand die een plek in nederland weet waar de Siemens Sl45 in de aanbieding is (zonder abbo) bedankt alvast!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Deze aanbieder in Duitsland is wel heel goedkoop (zijn die telefoontjes niet van de vrachtwagen gevallen >:) ). Maar ze leveren alleen binnen duitslanf :'(.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Hmpfz... :( Ericsson is zowat niks goedkoper vergeleken met hier; na de verzendkosten is het even duur. :'(

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Gewoon zelf eff met de auto naar Duitsland gaan B-)

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaag erg goedkoop, ze willen niet onder rembours verzenden in het buitenland (genoeg reden voor mij om niet verder te gaan) tevens geeft de naam Ümit Akbulut (no offense) me niet veel vertrouwen (eignaar van de site)

http://www.1plus2.de/ 434 euro
http://www.azl.de/ 399 euro

Weet iemand nog een adres waar het goedkoper kan?! bovenstaande prijzen zijn zonder abbo (lost toestel dus) ik wil ook geen abbo.

Goedkoopste wat ik in Nederland heb gezien = 489 euro ook zonder abbo

Verwijderd

als je dicht bij de grens woont kun je nog beter ff naar een plaats in duitsland toerijden, heb ik ook gedaan. Ook in de winkels zijn ze goedkoper dan hier.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op woensdag 27 februari 2002 23:57 schreef icculus2 het volgende:
Inderdaag erg goedkoop, ze willen niet onder rembours verzenden in het buitenland (genoeg reden voor mij om niet verder te gaan)
Ik vind het wel vrij logish dat ze niet onder rembours verzenden naar het buitenland...Stel je voor dat je een neppe adress geeft staat hij daar voor lul met zijn tel in AFganistan..
tevens geeft de naam Ümit Akbulut (no offense) me niet veel vertrouwen (eignaar van de site)
Als die Hans Brükelburg zou heten zou je het wel kopen ???
Jij bent me een vreemde gast |:(

No offense..

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad..
Maar ik heb ook pas een digitale camera gekocht via duitsland (729 euro) en die kon WEL onder rembours. Iig vindt ik 300- 400 euro te groot om zomaar even over te maken ondanks dat het er wel betrouwbaar uit ziet..

Ik zoek nog even verder in duitsland, helaas woon ik in Enschede (zou eens naar gronau kunnen gaan) maarje ik heb me rijbewijs nog niet he ;)

Dat wordt dus bedelen. makkelijkst is gewoon via de post dan kost het maar 40 gulden meer (brandstof kost ook geld)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op woensdag 27 februari 2002 16:22 schreef icculus2 het volgende:
Hoi, ik was ff aan het zoeken naar een goedkope locatie voor het aanscaffen van een

Siemens Sl45

toen kwam ik fonmarkt.de tegen, daar kost deze gsm slechts euro 345 (nieuw en zonder abbo) dit is bijna niet te geloven. Zijn deze gasten werkelijk zo goedkoop of zit er toch ergens een addertje onder het gras (heb niks kunnen vinden)

Ook andere gsm's zijn er vele malen goedkoper dan in nederland (zelfs met verzendkosten erbij) mede vanwege de lage btw in duitsland wellicht? of zijn er addertjes onder het gras ! help?!
tja...345 euro (+ 25 euro verzendkosten) blijft dik over de 800 gulden...en dat voor een toestel die al een jaar op de markt is en waar je maar een kwartiertje goede kwaliteit muziek op kan zetten, vind ik een boel geld! :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op donderdag 28 februari 2002 09:27 schreef icculus2 het volgende:
Inderdaad..
Maar ik heb ook pas een digitale camera gekocht via duitsland (729 euro) en die kon WEL onder rembours. Iig vindt ik 300- 400 euro te groot om zomaar even over te maken ondanks dat het er wel betrouwbaar uit ziet..

Ik zoek nog even verder in duitsland, helaas woon ik in Enschede (zou eens naar gronau kunnen gaan) maarje ik heb me rijbewijs nog niet he ;)

Dat wordt dus bedelen. makkelijkst is gewoon via de post dan kost het maar 40 gulden meer (brandstof kost ook geld)
ik wil je wel brengen :)
(woon ook in Enschede)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm bij online gekocht bij handy-discount.de de laagste prijs die ik zo vanochtend kon vinden.

De siemens sl45 kost daar 395,36 EUR inclusief alle belastingen en de complete verzendkosten inclusief. Toch nog een goede deal dus (bespaart circa 100 euro op nederland) én het wordt onder rembours verzonden - wel zo veilig ;)

Verwijderd

Waar staan ergens online (grote) winkels waar ik kan vergelijken....

Verwijderd

En hebben ze in duitsland ook prepay telefoons? die zijn vaak goeiekoper en dan unlocken ofzo.....

In Nederland zijn de telefoons ook goeiekoper icm prepay/abbonement!

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 11:26 schreef Mooooody het volgende:

[..]

tja...345 euro (+ 25 euro verzendkosten) blijft dik over de 800 gulden...en dat voor een toestel die al een jaar op de markt is en waar je maar een kwartiertje goede kwaliteit muziek op kan zetten, vind ik een boel geld! :7
Ik heb een sl45 en het is echt een superfijne foon. Ik had 'm voor fl600,- met een Ben Vaak abo, best goedkoop dus

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Hoe zit het dan met de software, ik wil geen duits in mijn telefoon! (nederlands ook niet for that matter maar ok :)). Gewoon engels toch hoop ik?

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Topicstarter
voor zover ik weet kun je de siemens op engels zetten en nederlands zal er ook wel inzitten, anders even de software updaten ook geen probleem.

Verder zit er geen abbo of prepaid bij, kun je na keuze toevoegen dus.

voor 600? maar dat abbo is natuurlijk ook duur.. ik wil geen abbo en ben uiteindelijk toch nog goedkoper uit dus.

Verwijderd

Topicstarter
net bericht terug gehad dat ze niet onder rembours sturen ('t is wat :() ik maak het geld wel over, maar het zuigt natuurlijk wel. een digitale camera kan wel onder rembours en een gesm niet.. vaag . rara jongens die duitsers
Pagina: 1