Vanaf welke status ADSL mogelijk??

Pagina: 1
Acties:

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 16:38
Ik zit dus in status 5/7 heb het DHZpakket binnen, spul aangesloten, werkt niet.
Line-sync blijft knipperen met helpdesk gebeld wordt aan gewerkt, want uit meting bleek dat het in de centrale nog niet goed zat en niet bij mij...phew.
Tegen helpdesk medewerker verteld dat ik status 5/7 bij XS4ALL heb en of ik niet eerst op 7/7 zou moeten staan voordat het werkt.
Nee, werd mij verteld als u het pakket heeft en brief van provider met login-naam c.a. zou het moeten werken, daar gaan wij vanuit.
Bij mij werkt het dus niet doordat het in de centrale niet goed zit, wat ik me nu dus afvraag is of er mensen zijn bij wie het wel werkt vanaf status 5/7??
Is het dus (on-)logisch, dat de status volledig afgerond is voordat je ADSL abo werkt of kan het toch eerder??

**update**
Net gebeld met xs4all helpdesk en inderdaad het zou moeten kunnen werken vanaf 5/7, het ligt dus echt aan KPN-MXSTREAM.
Wou gewoon deze mogelijkheid ook uitsluiten....blijft balen :( ...dat ze de spullen wel opsturen, maar centrale niet aangepast hebben...... |:(

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Ik had ook status 5/7 toen het werkte, als ik het me goed kan herinneren.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7