"Luie mensen worden ook moe!"
die pinnetjes ophoog buigen. in het midden koelpaste in op de randjes drupjes lijm. werkt denk ik goedOp woensdag 27 februari 2002 16:04 schreef Pindkaas het volgende:
ik was een beetje aan het rondneuzen en toen vond ik deze:
[afbeelding]
kan ik deze misschien nog gebruiken? Voor op het geheugen van mij ATI Radeon 8500??
ps het is aluminium van 3mm dik denk ik en best glad.
je bedoelt dat ik het voor koeling kan gaan gebruiken? dus gewoon een passieve koeler? gaat dit ook nog koelen of warmt hij alleen op?Op woensdag 27 februari 2002 16:06 schreef Goedkoop het volgende:
[..]
die pinnetjes ophoog buigen. in het midden koelpaste in op de randjes drupjes lijm. werkt denk ik goed
Verwijderd
opwarmen lijkt me sterk 
edit:
zolang het oppervlak genoeg aanraking heeft, en er een beetje airflow is om die dingen te koelen werkt het ....
edit:
zolang het oppervlak genoeg aanraking heeft, en er een beetje airflow is om die dingen te koelen werkt het ....
zitten ook in mn PSU
Als het oppervlak maar groot genoeg is, moet het wel werken.
daar komen die van mij ook vandaanOp woensdag 27 februari 2002 16:51 schreef Bredend het volgende:
zitten ook in mn PSU
wat een leuke plaatjes, eerst AH logo, dan CALVE, beetje oftoppic, sorry
Ik zou ze idd rechtbuigen, maybe een T-vorm maken. Is zekers niet optimaal en verre van perfect, maar zou het zeker moeten doen
hebben maar een klein oppervlak he, ik denk dat je ze er beter af kan laten.
Bij mij is het altijd calveOp woensdag 27 februari 2002 22:11 schreef _ferry_ het volgende:
wat een leuke plaatjes, eerst AH logo, dan CALVE, beetje oftoppic, sorry
Ze hebben wel erg weinig oppervlak; je kan er volgens mij beter je haren mee gaan kammen! 
Waren het vroeger eigenlijk wel koelvinnen?
yup duidelijkOp woensdag 27 februari 2002 22:15 schreef Insanepeanut het volgende:
Ze hebben wel erg weinig oppervlak; je kan er volgens mij beter je haren mee gaan kammen!
is om mosfets mee te koelen
Verwijderd
Hmm, he, wat is MOSFET? ik heb een subwoofer met een MOSFET versterker, maar ik weet niet wat t is
er zaten transistoren opgeschroeft in een PSU.Op donderdag 28 februari 2002 00:41 schreef CS_maDDog het volgende:
Hmm, he, wat is MOSFET? ik heb een subwoofer met een MOSFET versterker, maar ik weet niet wat t is
Pagina: 1